کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رودنیل: گل‌های سپاهان سالم بودند/ توپ‌های لیگ استاندارد نیستند

3 شهريور 1398 ساعت 16:30

کارشناس داوری فوتبال اصفهان گفت: هر 3 گل سپاهان و کارت‌ زرد‌های نشان داده شده درست بودند.



به گزارش بلاغ،نوذر رودنیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در اصفهان در خصوص داوری دیدار سپاهان و شاهین بوشهر اظهار داشت: هر 3 گل سپاهان که به درستی به ثمر رساند و اشتباهات داوری تأثیری روی گل‌ها نداشت.
کارشناس داوری فوتبال افزود: دقایق 17، 18 و 24 دستور ادامه بازی توسط داور در محوطه جریمه سپاهان کاملا درست بود، همچنین نشان دادن کارت زرد به بازیکن شاهین به دلیل تمارض برای گرفتن پنالتی درست بود.
وی در ادامه تصریح کرد: در دقیقه 90 کرنر به سود شاهین باید اعلام می‌شد که به اشتباه ضربه دروازه گرفته شد؛ کارت زرد‌های این بازی نیز درست بودند.
رودنیل همچنین عنوان داشت: شدت گرما و رطوبت هوا بجای این‌که سپاهان را اذیت کند، بازیکنان شاهین بوشهر را از پا انداخت؛ به دلیل گرمای هوا داور به درستی زمان فرصت نوشیدن آب و استراحت را به بازیکنان داد اما باید زمان بیشتری را برای این کار در نظر می‌گرفت.
کارشناس داوری فوتبال در خصوص وضعیت توپ‌های لیگ نیز گفت: توپ‌هایی که در بازی‌های لیگ برتر استفاده می‌شود استاندارد نیست، بازی کردن با توپ سفید زیر نور سفید ورزشگاه‌های ایران ممکن نیست.
وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی توپ در ناحیه سینه بازیکنان شاهین قرار می‌گیرد اصلا مشخص نبود زیرا پیراهن شاهین بوشهر سفید بود که کار را سخت می‌کرد.
 


کد مطلب: 401290

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/401290/رودنیل-گل-های-سپاهان-سالم-بودند-توپ-های-لیگ-استاندارد-نیستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com