تاریخ انتشاريکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۰۱۲۸۱
رئیس اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره بار اصفهان گفت: به دلیل نزدیک بودن ایام محرم تعداد مراسم‌های عقد و عروسی افزایش یافته و همین افزایش تقاضا منجر به افزایش قیمت موز شده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،ناصر اطرج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در اصفهان اظهار کرد: موز دارای قیمت جهانی است و قیمت عمده فروشی این کالا در ایران نیز تابع همین قیمت جهانی است.
رئیس اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره بار اصفهان ادامه داد: به دلیل نزدیک بودن ایام محرم تعداد مراسم‌های عقد و عروسی افزایش یافته و همین افزایش تقاضا منجر به افزایش قیمت موز شده است.
وی تصریح کرد: این افزایش تقاضا را در همه میوه‌های مجلسی شاهد بودیم اما از آن‌جا که در سایر محصولات با محدودیت عرضه مواجه نیستیم افزایش قیمت محسوس نبود اما واردات موز محدود و مشخص است.
اطرج خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم قیمت موز را در اصفهان کنترل کنیم، قیمت موز در تهران و اهواز روز پنج شنبه به 16 هزار تومان رسید اما در همان زمان این محصول با قیمت 14 هزار تومان در اصفهان عرضه می‌شد.
رئیس اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره بار اصفهان افزود: قیمت دلار در چند هفته اخیر روند کاهشی داشته اما بارهایی که امروز در بازار به فروش می‌رسد چند ماه قبل خریداری و با قیمت دلار در همان زمان پرداخت شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: قیمت فعلی موز بسته به کیفیت آن 12 و 14 هزار تومان است و با ورود به ماه محرم قیمت آن کاهش خواهد یافت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴