تاریخ انتشاريکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۰۱۲۷۱
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر گفت: مشارکت صنایع نقش بسزایی در پیک سایی تابستان دارد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،هادی مدقق صبح امروز در همایش تقدیر از صنایع مشارکت کننده در پیک سایی تابستان با بیان اینکه مشارکت صنایع نقش بسزایی در پیک سایی تابستان دارد، اظهار کرد: صنایع بخشی از تقاضا را بنا به درخواست ما کاهش می‌دهند و به ازای این همکاری پاداش و تخفیف دریافت می‌کنند.
وی تصریح کرد:کشاورزانی هم که نسبت به خاموش کردن پمپ‌ چاه‌های آب خود در 4 ساعت پیک روزانه اقدام کنند، در بقیه ساعات آن روز، برق مجانی تحویل خواهند گرفت.
وی تاکید کرد: با توجه به تعهد مجموعه صنعت برق کشور در خصوص خاموشی صفر، باید با تعهد و تلاش، برنامه های پیک سایی را در راستای تحقق این هدف را دنبال کنیم.

 
مدقق برنامه های مدیریت مصرف در حوزه های مختلف بهره وری انرژی و فرهنگ سازی را یک برنامه بلند مدت و دائم عنوان کرد.
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر بابیان اینکه امسال نیز با هدف کاهش بار شبکه برق در ساعت های اوج مصرف، تغییر ساعت کاری اداره ها و سازمان ها در دستور کار قرار گرفت، : تغییر ساعت کار اداره ها کمک قابل توجهی در مدیریت بار شبکه برق به خصوص در سایر کلان شهرها، شهرها و مراکز استان کرد زیرا مصارف این دستگاه ها اثر زیادی روی کاهش بار شبکه دارد.
وی اظهار کرد: یافتن راهکارهای مختلف و کم‌هزینه در صنعت برق، اجرای آنها و ممیزی انرژی امکان کاهش مصرف انرژی را فراهم می‌کند.
 65درصد مصرف برق در استان مرکزی مربوط به صنایع و کشاورزی است 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در حاشیه این همایش بابیان اینکه استان مرکزی پایتخت صنعت کشور است، گفت: بیش از 65درصد مصرف برق در استان مرکزی مربوط به صنایع و کشاورزی است.
 محمد اله داد افزود: صنایع می‌توانند با همکاری از طریق یکی از سه روش، تغییر شیفت کاری، تعطیلات و تعمیرات سالانه و یا جابجایی تعطیلی روز جمعه با یکی از روزهای هفته، از تسهیلات و پاداش‌های همکاری بهره‌مند شوند.
وی در خصوص تفاهم‌نامه‌های همکاری با شرکت توزیع برق بیان کرد: سال گذشته 1521  تفاهم نامه مشمول دریافت پاداش شدند که این پاداش‌ها در قالب پرداخت 660 میلیون تومان در حوزه بکارگیری مولد و 3 میلیارد و 900 میلیون تومان نیز در حوزه‌های جلب همکاری صنعتی، کشاورزی، مشترکین عمومی و اداری پرداخت شده است.
وی با اشاره به ضرورت اصلاح الگوی مصرف گفت: تعالیم دینی، کاهش میزان مصرف بدون کاهش سطح رفاه، حفظ منابع سوختی و حفظ محیط زیست، اصلاح الگوی مصرف را ضروری کرده است.
در پایان این مراسم از تعدادی از صنایع مشارکت کننده در پیک سایی تابستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴