کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لرستانی: هیچ کسی دلسوزتر از بنا برای کشتی فرنگی نیست/ شجاعت او را تحسین کردم

3 شهريور 1398 ساعت 11:40

پیشکسوت تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هیچ کسی دلسوزتر از محمد بنا برای کشتی فرنگی نیست، پس باید به تصمیمات او احترام بگذاریم.



به گزارش بلاغ،علیرضا لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ، درباره ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی و نحوه انتخابات ملی‌پوشان گفت: همانطور که بارها گفته‌ام، کاملا موافق فرایند انتخابی هستم و حتما باید این روش استفاده شود که البته شیوه و زمان آن باید مطابق با تقویم فدراسیون مشخص شود. 
وی ادامه داد: شیوه گلخانه‌ای را نمی‌پسندم و شاید یکی از ضعف‌های فدراسیون‌ها این است که سرمربی تیم ملی از قوانین تبعیت نمی‌کند و  مقابل آنها می‌ایستد، اما به انتخاباتی که بنا داشته است، کاملاً احترام می‌گذارم. وقتی اسامی را دیدم او را به دلیل این شجاعت تحسین کردم و به جز این هم از او انتظار نداشتم. 
لرستانی درخصوص مواردی که درباره محمد بنا مطرح می‌شود، تصریح کرد: 40 سال است که محمد بنا را می‌شناسم و به هیچ عنوان نمی‌توانم قبول کنم که با کشتی‌گیری خصومت دارد، چون چنین اخلاقی ندارد و هیچ وقت پا روی حق نمی‌گذارد، اما ای کاش انتخابی برگزار می‌شد و ترکیب تیم ملی هم از این طریق انتخاب می‌شد. 
پیشکسوت تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه منتظر چنین ترکیبی بودم، گفت: فکر می‌کنم ترکیب بسیار خوبی برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب شده است، چرا که همیشه جوانان انگیزه بیشتری برای اثبات خود دارند. شاید این نفرات در کوتاه‌مدت نتیجه نگیرند، اما در مسابقات آینده می‌توانند به سکوهای جهانی و المپیک برسند.
وی با بیان اینکه باید قبول کرد که هیچ کسی دلسوزتر از محمد بنا برای کشتی فرنگی نیست، گفت: من به عنوان یک کارشناس که از بیرون نظاره‌گر است، نمی‌دانم شرایط فنی و جسمانی و روحی کشتی‌گیران چگونه است، پس نه تنها من بلکه تمام خانواده کشتی باید از این تصمیم حمایت کنیم. 
لرستانی در خصوص اینکه آیا انتخاب این تیم جوان برای حضور در رقابت‌های مهمی مانند جهانی و گزینشی المپیک، ریسک نیست و اعتراض تعدادی از فرنگی‌کاران کنار گذاشته شده گفت: باید قبول کنیم عنوان مدال نمی‌آورد، حتی در گذشته تیم‌های ملی آزاد و فرنگی‌ ما که 10 مدال‌دار جهانی و المپیک در ترکیب‌شان حضور داشته است، نتایج دلخواهی به دست نیاورده‌اند.
پیشکسوت تیم ملی کشتی فرنگی افزود: ما فقط مدال‌های گذشته کشتی‌گیران را می‌بینیم، اما از شرایط فنی و جسمانی و همچنین توان و انگیزه آنها در اردوها خبری نداریم. امیدوارم تیم ملی کشتی فرنگی بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کند و با دست پر از قزاقستان برگردد؛ وظیفه همه ما نیز حمایت از این تیم به عنوان نمایندگان ایران است. 
 


کد مطلب: 401258

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/401258/لرستانی-هیچ-کسی-دلسوزتر-بنا-کشتی-فرنگی-نیست-شجاعت-او-تحسین-کردم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com