رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد

تمدید محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۰۱۲۰۵
رئیس پلیس راه مازندران از تمدید محدودیت‌های ترافیکی از بعدازظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 3 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
۰
plusresetminus
تمدید محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 3 بعد از ظهر روز شنبه 2 شهریور ماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 3 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 3 شهریور ماه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر روز شنبه 2 شهریور ماه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 3 شهریور ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 7 عصر روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه كاميون ها وكاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 3 شهریور ماه از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر روز شنبه 2 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 3 شهریورماه از آب اسک به رودهن در محدوده مشاع یک طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴