تاریخ انتشارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۰۱۱۸۸
وضعیت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برای فصل پیش‌رو مشخص نیست و همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،پس از تمدیدهای متوالی بازهم اتفاقی برای لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور رخ نداد و تیمی اقدام به تسویه حساب نکرد. پیش از این تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان، فولاد سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان با فدراسیون تسویه کرده بودند و سایر تیم‌ها نهایتاً با بازیکنان و اعضای کادر فنی خود تسویه حساب کرده بودند، اما همچنان به فدراسیون بدهکار بودند.
پس از اینکه دو بار مهلت تسویه حساب باشگاه‌ها با فدراسیون تمدید شد، بازهم اتفاقی رخ نداد و هیچ تیمی وارد عمل نشد. برای آخرین بار به تمام باشگاه‌ها فرصت داده شد تا در روزهای شنبه تا دوشنبه مورخ 26 مرداد تا 28 مرداد، جهت تسویه حساب به امور مالی فدراسیون مراجعه کنند که در این تاریخ هم هیچ تیمی به فدراسیون مراجعه نکرد.
منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با تایید این خبر گفت: ما تاریخ شروع لیگ را اعلام کرده‌ایم، اما هنوز تیم‌ها برای تسویه حساب با فدراسیون اقدامی انجام نداده‌اند.
به این ترتیب همه چیز برای فصل آینده لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روی هوا است و باید دید که فدراسیون چه تصمیمی برای این موضوع اتخاذ خواهد کرد. به نظر می‌رسد بی‌برنامگی و ناهماهنگی مسئولان فدراسیون موجب شده تا رقابت‌های لیگ برتر با حاشیه‌هایی همراه باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴