تاریخ انتشارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۰۱۱۷۸
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه رمز زنده ماندن نام شهیدان رجایی و باهنر را در اخلاق و عمل سالم آن‌ها خلاصه کرد و افزود: مدیران باید به زیرمجموعه‌ها سلامت را تعلیم دهند که لازمه جامعه است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،نشست اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان پیش از ظهر امروز با حضور استاندار کرمانشاه در بیت آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت هفته دولت برگزار شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در این جلسه، اظهار داشت: دشمنان انقلاب در این مدت 40 سال همواره مزاحمت‌ها و مشکلات زیادی را  برای کشور ایجاد کرده‌اند، ولی همواره به‌عنوان یک قدرت بزرگ در دنیا مطرح هستیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر انقلابی بودن، گفت: برای حرکت به سمت جلو، باید از وابستگی خارج شویم، یکی از این وابستگی‌ها نفت است و برای پایین آمدن این وابستگی باید تدبیر کنیم.
وی رمز زنده ماندن نام شهیدان رجایی و باهنر را در رفتار و عمل سالم آن‌ها خلاصه کرد و افزود: مدیران باید به زیرمجموعه‌ها سلامت را تعلیم دهند که لازمه جامعه است، سالم بودن جامعه در نگهداری نظام بسیار اثر‌گذار است.
علما خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران را عبادت دانست و گفت: باید در راستای رونق تولید امضا و کاغذبازی را حذف کرد تا به سمتی پیش رویم که یک جوان بیکار در جامعه مشاهده نشود.
*سبک مدیریتی شهید رجایی راهگشای مشکلات امروز است
استاندار کرمانشاه نیز در ادامه، اظهار داشت: اگر وفاق و هماهنگی خوبی بین اجزای حکومت در استان وجود دارد حاصل این راهبری پدرانه‌ آیت‌الله علما، نماینده ولی‌فقیه در استان است.
هوشنگ بازوند سبک مدیریتی شهید رجایی را جهادی دانست و گفت: سبک شهید رجایی چیزی نبود جزو مدیریت جهادی، امروز شاهد هستیم هر چالشی را می‌توان با مدیریت جهادی رفع کرد، در این شرایط تحریم، مدیریت جهادی ضروری است.
وی با اشاره به جذب 754 میلیارد تومان اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات طی یک سال گذشته، خاطرنشان کرد: با جذب این میزان اعتبار زمینه اشتغال برای 5 هزار و 695 نفر در حوزه عمرانی و خدماتی ایجاد شده است.
بازوند تصریح کرد: طی هفته دولت اعتباری به میزان 965 میلیارد تومان برای پروژه‌هایی که افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شوند اختصاص داده شده که می‌تواند یک تحرک جدی در حوزه اشتغال باشد.
وی از تهیه سه سند رونق تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و افزود: در بحث نقدینگی مدیران باید هنر خود را نشان دهند که بتوانیم آن را جذب کنیم.
استاندار کرمانشاه  ادامه داد: دوشنبه جاری در استان و شهرستان‌ها قبل از اذان مغرب(ساعت 18 تا 20:30 دقیقه) در مساجد مدیران با مردم ملاقات عمومی خواهند داشت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴