تاریخ انتشارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۴۰۱۱۵۸
پلیس انگلیس در اقدامی جالب توجه بیت کوین های یک هکر به ارزش بیش از 1.1 میلیون دلار را ضبط و با هدف پرداخت غرامت به قربانیان برای فروش آنها اقدام کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،به نقل از زددی نت، پلیس انگلیس در اقدامی جالب توجه بیت کوین های یک هکر به ارزش بیش از 1.1 میلیون دلار را ضبط و با هدف پرداخت غرامت به قربانیان برای فروش آنها اقدام کرد. این هکر که گرانت وست نام دارد در شهریور سال 2017 دستگیر و بعد از محاکمه در دسامبر گذشته محکوم شد.

 
در نهایت این هکر به علت فعالیت های هکری متعدد و برخی جرائم مرتبط با مواد مخدر به ده سال و هشت ماه زندان محکوم شد. وی از ابزاری موسوم به Sentry MBR برای حملات هکری به 17 شرکت مختلف استفاده کرد و توانست به حساب های کاربری کارکنان و مشتریان این شرکت ها دسترسی یابد و بیت کوین های انها را سرقت کند.
وی این بیت کوین ها را در بازار زیرزمینی وب به فروش رساند و مبالغ قابل توجهی را جیب زد. حالا پلیس لندن با دسترسی به فهرست قربانیان قصد دارد بیت کوین های کشف شده را بفروشد و با درآمد حاصل شده به قربانیان غرامت بدهد.
بررسی ها نشان می دهد فروش بیت کوین های دزدی در اینترنت توسط این هکر از ماه مارس سال 2015 آغاز شده و بیش از 47 هزار معامله توسط وی صورت گرفته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴