کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در شهرستان ابرکوه+تصاویر

2 شهريور 1398 ساعت 10:50

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب 110 غرفه از بیش از 10 شهر کشور در استادیوم ورزشی شهید پوراکبری شهرستان ابرکوه آغاز به کار کرد و تا 6 شهریورماه دایر خواهد بود.



به گزارش بلاغ،سید مسعود میرحسینی در گفتگو با خبرنگار در ابرکوه، از دایر شدن نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در استادیوم شهید پوراکبری شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در قالب 110 غرفه محصولاتی همچون پوشاک، کیف، کفش، لوازم‌التحریر، سوغات و مواد غذایی را به مردم عرضه می‌کند.
میرحسینی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که با حضور حجت‌الاسلام حسینی امام‌جمعه شهرستان افتتاح و مورد بازدید وی نیز قرار گرفت تا روز ششم شهریورماه دایر خواهد بود.
وی تصریح کرد: غرفه داران از شهرهای اصفهان، یزد، همدان، تهران، کرمانشاه، تبریز، قم، کاشان، آذربایجان شرقی، گیلان و ... و 30 غرفه دار نیز از ابرکوه در این نمایشگاه محصولات خود را با تخفیف 10 الی 20 درصدی ارائه می‌شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه هدف از برپایی این نمایشگاه را اجرای هر چه بهتر برنامه‌های تنظیم بازار، پاسخ به موقع و مناسب به تقاضاها و همچنین حذف واسطه‌های غیرضروری برشمرد.
میرحسینی همچنین از وجود غرفه‌های اقتصاد مقاومتی و تنظیم بازار در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: برخی محصولاتی که در نمایشگاه عرضه می‌شود، در شهرستان وجود نداشته و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.
وی تأکید کرد: محصولات غذایی و خوراکی که در نمایشگاه عرضه می‌شود، قبلاً مورد تأیید مسؤولین بهداشت محیط شهرستان قرار گرفته و در طول نمایشگاه نیز مسؤولین مربوطه از روند عرضه و کیفیت محصولات بازدید به عمل می‌آورند.









 


کد مطلب: 401144

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/401144/برپایی-نمایشگاه-پاییزه-عرضه-مستقیم-کالا-شهرستان-ابرکوه-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com