کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید محمد منوچهری: طریق سعادت و شرافت را پیشه خود کنید

2 شهريور 1398 ساعت 9:45

شهید محمد منوچهری در وصیت‌نامه خود آورده است: امیدوارم مرگ و معاد و محشر را فراموش نکنید و طریق سعادت و شرافت را پیشه خود کنید.



به گزارش بلاغ،«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛
باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با  شهید محمد منوچهری
و آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:
بسم الله الرحمن الرحیم
              
درود بر پیامبر راستین اسلام که هدفش آزادی انسان‌ها از اسارت ابلیسیان بود، درود بر سرور رزمندگان جبهه حق جنگجوی آل محمد مصطفی(ص)، حسین پاسدار دین و یاور اسلام عزیز و سلام فراوان بر مهدی(عج) امام عزیزم این امیدم، این پناهم، این آرزویم و سلام گرم بر نایب او رهبرم این خمینی کبیر، جسم و روحم این دهنده اراده و استقامتم. افتخار می‌کنم که اراده کردم و راه آزادی و استقلال را از پوچی و پلیدی تشخیص دادم.
ای هموطنان، پدرم، مادرم، برادرم، خواهرم،‌ دوستم، خویشاوندانم، همکارانم و همرزمم تا   زمانی که دین و دیارم، امام و امتم، آزادی و استقلالم، حیثیت و شرافتم، ناموس و عزتم احساس آرامش و آسایش را فرانگیرند سنگر جهاد و پیکارهای سخت را رها نخواهم کرد و بر دشمن می‌تازم تا جان ببازم و این شیوه در مکتبم افتخاریست، خداوندا سعادت شهادت زندگی‌ام را فرا گرفته ولی همچنان راضیم به رضای تو.
باری خانواده عزیزم، امیدوارم مرگ و معاد و محشر را فراموش نکنید و امیدوارم در مرگ من اشک افتخار و استغفار و آمرزش بریزید و برایم دعا کنید که سخت محتاجم به رحمت خدایم. صبر و پایداری هدیه‌ای است که خداوند نثار شما عزیزان در ناگواری‌ها می‌‌کند و امیدوارم پیشه کنید طریق سعادت و شرافت را.
پدر عزیزم امیدوارم زحمات طاقتفرسایی که جهت رشد و پرورش اینجانب انجام دادی فراموش نخواهم کرد و با احساسات پاک فرزندانه از شما تشکر می‌کنم و خواهان حلالی از شما پدر مهربان هستم، صبر و پایداری راهت باد.
مادر عزیزم، زحمات شبانه‌روزی شما مادر مهربانم فراموش‌نشدنی است و من نتوانستم تلافی کنم و از این بابت طلب حلالیت می‌کنم. خداوند صبر و پایداری نثارت کند و نعمت و رحمت گوارایت باد.
برادران عزیزم،‌ برای شما ایمان، آگاهی، ارشاد و آمرزش خواهانم که رحمت خداوندی نثارتان باد.
خواهران عزیزم، عواطف و احساسات مهربانانه شما خواهران عزیزم را به یاد دارم و مایه افتخار است و برادرانه از شما تشکر می‌کنم و از شما عزیزان عفت و عصمت و پاک دامنی و مومن بودن را خواهانم.
در خاتمه پیروزی رزمندگان و پیکارگران جبهه‌های حق را همراه پیروزی نهایی خواستارم. به امید قیام مهدی عزیزمان این نور خدا و گیرنده انتقام خون‌های مظلومان.
 


کد مطلب: 401131

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/401131/شهید-محمد-منوچهری-طریق-سعادت-شرافت-پیشه-خود-کنید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com