کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه زیراب:

خودروسازان به مردم ظلم کردند

1 شهريور 1398 ساعت 16:35

امام جمعه زیراب گفت: خودروسازان به مردم ظلم کردند و هرکسی که خلاف قانون عملی انجام داد باید محاکمه شود.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه های این هفته نماز جمعه زیراب با اشاره به جنایات جهانی علیه شیعیان در دنیا اظهار کرد: خشونت ناجوانمردانه نیروهای مسلح میانمار علیه مسلمانان و زنان و کودکان این امت اسلام از سوی نوکران صهیونیست، سخت و دشوار است.

وی با اشاره به جنایات دولت هند و پاکستان افزود: قتل و شکنجه مردم کشمیر به دست دولت هند با چشم پوشی سازمان به اصطلاح حقوق بشر ادامه دارد،از سوی دیگر شاهد اتفاق عجیب در پاکستان هستیم آن هم مفقود شدن شیعیان پاکستان که تاکنون ۲۰۰ نفر مفقود شده اند و هیچ نشانی از آنان نیست.

امام جمعه زیراب برخورد قاطع قوه قضاییه با مظاهر فساد را باعث دلگرمی دانست و تصریح کرد: برخورد قوه قضاییه با همه مظاهر فساد باعث دلگرمی و شادی امام زمان، رهبر معظم انقلاب و مردم شده است، به خصوص در بحث خودرو سازان که به مردم ظلم کردند، با آن دو نماینده هم برخورد شود، قانون برای همه یکسان است و هرکسی که خلاف قانون عملی انجام داد باید محاکمه شود.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب  درباره خدمت مسئولان اظهار کرد: فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت است. رهبر انقلاب خطاب به مسئولان فرمودند، مسئولان باید دوران مسئولیت را لطف الهی برای خدمت به مردم بدانند.

امام جمعه زیراب حمایت از تولید داخل را راهکاری برای برون رفت از مشکلات برشمرد و خاطرنشان کرد: مشکلات موجود تاثیر زیادی بر طبقه ضعیف جامعه گذاشته و تنها راه برون رفت از مشکلات به فرمود رهبر انقلاب حمایت از تولید داخل است، آقا فرمودند تولیدکنندگان امروز، رزمندگان ما در جبهه اقتصادی هستند.

رضایی به برداشتن موانع تولید با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و افزود: حمایت از تولید باعث رونق اقتصاد، اشتغال، رشد جوانان می شود، رهبری فرمودند باید موانع تولید رفع شود، همه باید فرمایش رهبر انقلاب را سرلوحه قرار دهند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره بحث فضای مجازی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب می فرماید ما معتقد به بستن فضای  فرهنگی نیستیم اما با ولنگاری فرهنگی به شدت مخالفیم، کسانی که باید در بحث حجاب و فرهنگ پیش قدم باشند خود مدیران هستند و به فرموده ایشان حجاب قانون شرع، حکم شرع و قانون جمهوری اسلامی ایران است، متولیان باید ورود پیدا کنند تا با کسانی که با نقشه به دنبال از بین بردن مسائل دینی و معنوی در جامعه هستند برخورد شود.

امام جمعه زیراب ضمن برشمردن قدرت دفاعی ایران در این خصوص گفت : پدافند هوایی ۳۷۳ بالاتر از موشک های پاتریوت و اس۳۰۰ روسی است، از یک کانال این پدافند ۹ هدف را می توان شناسایی و موشک زد، ۳۰۰ کیلومتر مانده به ایران و ۲۰۰ کیلومتری هدف را شناسایی می کند، ویژگی های محرمانه ای دارد که دشمن از خصوصیات آن اطلاعی نداشته و نمی داند در مقابل چه هدفی قرار دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 401103

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/401103/خودروسازان-مردم-ظلم-کردند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com