تاریخ انتشارجمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۰۱۰۹۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود گفت: فعالان فضای مجازی نظرشان را درباره مصاحبه من با لستر هولت مجری شبکه nbc آمریکا بیان کنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با قرار دادن قسمتی از فیلم مصاحبه اش با شبکه nbc از فعالان فضای مجازی خواست پس از مشاهده آن نظرشان را  اعلام کنند.
بر اساس این گزارش، محمد جواد  آذری جهرمی در مصاحبه با لستر هولت  مجری شبکه آریکاگفته است: محدودسازی و فیلترینگ شبکه های اجتماعی راه حل نیست چراکه با فیلترینگ جلوی حضور جریان ساز و اثر گذاری بر جامعه بین المللی گرفته می شود.
وی افزود: واقعا ما ایرانی ها مردمفوق العاده ای هستیم و تا کنون کارهای بسیار بزرگی انجام داده ایم به خصوص استارت آپ ها و شر کت های که در دنیا بهترین هستند و توانستند با کاهش اثر تحریم ها غیر ممکن ها را ممکن کنند برای چنین مردمی هر چه خدمت کنیم باز هم کم است.
آذری جهرمی اضافه کرد: ما در دنیایی متصل به هم زندگی و دیگر جزایر منزوی وجود ندارد ترامپ با تحریم هایش اول به آمریکا ضربه می زند نه ما. ماهواره مخابرای ناهید یک ، پارسو ظفر تا آخر امسال آماده می شوند هدف ما مقابله با تهدیدات زیست محیطی و پایش سیل و زلزله است که در این زمینه آماده همکاری با کشورهای مختلف از جمله اتحادیه اروپا ، کشورهای همسایه چین و روسیه هستیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما