کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار منتظر‌المهدی: ابهت پلیس نباید دچار خدشه شود

1 شهريور 1398 ساعت 16:30

سخنگوی سابق ناجا با بیان اینکه باید بگذاریم که پلیس مقتدر بماند و ابهتش دچار خدشه نشود، گفت: اگر پلیس از آب و تاب بیفتد و مورد هجمه قرار بگیرد، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد



به گزارش بلاغ،سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی سابق ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار  در خصوص عملکرد ناجا در حوزه عفاف و حجاب اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب نیازمند ورود همه حوزه‌ها، افراد و دست اندرکاران حوزه فرهنگی و اجتماعی است.
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: این مظلومیت پلیس است که پلیس را وسط بیندازیم و بعد مورد انتقاد قرار دهیم؛ چرا که پلیس یک وظیفه شرعی، عرفی و قانونی دارد و بر اساس آن عمل می کند.
وی با تأکید بر این مطلب که این روزها پلیس درگیر خیلی از مأموریت‌هاست، اعلام کرد: پلیس نیازمند حمایت، توجه و جو رسانه‌ای مثبت است؛ چرا که اگر پلیس از آن آب و تاب بیفتد و مورد هجمه قرار بگیرد دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.
منتظرالمهدی گفت: هر کسی، هر قشری از هر دین و آیینی که در کشور ما زندگی می کند اگر بخواهد دادی از کسی بگیرد باید توسط پلیس بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: باید بگذاریم که پلیس مقتدر بماند و ابهتش دچار خدشه نشود چرا که اگر این اتفاق برای پلیس بیفتد در این صورت خود ما با مشکل مواجه خواهیم شد.
 


کد مطلب: 401077

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/401077/سردار-منتظر-المهدی-ابهت-پلیس-نباید-دچار-خدشه-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com