رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در جاده‌های مواصلاتی حدود ۱۷ هزار جان باخته در سال داریم که روزانه نزدیک به ۵۰ نفر جان خود را از دست می‌دهند و از طرفی ۲۵۰ هزار مصدوم می‌شوند و اگر ۱۰ درصد مصدومان قطع عضو شوند، سالانه ۳۰ درصد به معلولان کشور افزوده می‌‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،اسماعیل نجار صبح امروز در بیست و چهارمین کنفرانس بین‌المللی جامعه ایمن اظهار داشت: قرار بود تا در این کنفرانس سر ساعت حضور داشته باشم ولی به علت آتش‌سوزی ارسباران جلسه‌ای برگزار شد و حضور با تاخیر روبه رو شد. 
وی افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته، در چند دهه اخیر سطح ایمنی راه‌های مواصلاتی افزایش یافته و شیب تصادفات کمتر شده است. 
نجار گفت: در جاده‌های مواصلاتی حدود ۱۷ هزار جان باخته در سال داریم که روزانه نزدیک به ۵۰ نفر جان خود را از دست می‌دهند و از طرفی ۲۵۰ هزار مصدوم می‌شوند و اگر ۱۰ درصد مصدومان قطع عضو شوند، سالانه ۳۰ درصد به معلولان کشور افزوده می‌‌شود. 
وی تصریح کرد: تصادفات، خروج ارز و هزینه‌های گزاف نیز در بردارد و دستگاه‌های مسوول اعم از پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر، راهدارخانه و وزارت راه و شهرسازی در تصادفات دخیل هستند. 
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی در کشور در محدوده شهری مسوولیت دارند و اگر قرار باشد به راه‌های مواصلاتی برای انجام عملیات بروند، نیاز به مجوز دارند. 
وی تاکید کرد: الان در تصادفات منجر به مرگ، متولی جابه‌جایی وجود ندارد و اکثر آمبولانس‌ها زنده‌بر هستند و باید این مشکل نیز حل شود. 
نجار بیان کرد: امید است این میزان تصادفات و کشته و غیره با یک تصمیم‌گیری صحیح حل شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴