تاریخ انتشارجمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۰۱۰۳۴
سرمربی فجر شهید سپاسی گفت: از عملکرد بازیکنانم در بازی مقابل علم و ادب تبریز راضی هستم اما هنوز به شرایط ایده آل خود نرسیده‌اند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،داود مهاباد در گفت گو با خبرنگار  بعد از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال فجر  شهید سپاسی مقابل علم و ادب تبریز، گفت: بازی خوبی بود و خدا را شاکرم که در دومین بازی در فصل جدید توانستیم پیروز شویم و امروز  روز خوبه دروازبانمان و خط دفاعی تیم بود و در مجموع از  عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما آنها باید سعی کنند در ادامه لیگ بهتر شوند.

وی گفت: از همان ابتدای بازی و در ادامه نیمه اول بازیکنانم چندین موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند که در نهایت  توانستیم  به 2 گل برسیم و هر چه به پایان نیمه اول نزدیک‌تر می شدیم تیم  علم ادب به توپهای بلند روی آوردند اما بازیکنانم  به خوبی توانستند بازی رو کنترل کنند.
سرمربی فجر گفت: با شروع نیمه دوم و با تغییراتی که در تیم داشتیم توانستیم یک گل دیگر برسیم  و در ادامه بازی نظم تیمی خود را حفظ کنیم و با یک پیروزی خانگی زمین بازی را ترک کنیم.

مهابادی همچنین در مورد شرایط تیم فجر گفت: تیم ما هنوز به شرایط ایده آل و آن شرایطی که کادر فنی مدنظرش نرسیده و انشالله  بازیکنانم تا چند بازی آینده به هماهنگی بهتری دست خواهند یافت.

وی گفت : همانطور که اطلاع دارید تیم ما در خط دفاعی در فصل گذشته مشکل داشت و امسال سعی کردیم این نقطه ضعف را برطرف کنیم که خوشبختانه توانستیم 3 بازیکن در خط دفاعی جذب کنیم که متاسفانه این بازیکنان دیر به جمع ما اضافه شدند.
وی در مورد داوری این دیدار گفت:در مجموع عملکرد داوری در نتیجه تاثیر گذار نبود اما به نظر من چند خطا به نفع ما گرفته نشد که کارشناسان داوری باید نظر نهایی را بدهند

مهابادی در پایان گفت: از هواداران تیم فجر وخونگرم شیرازی که جهت حمایت ما به ورزشگاه آمده بودند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ با پیروزیهای که بدست می آوریم انها را خوشحال کنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲