تاریخ انتشارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۰۱۰۱۶
مدیر آب و فاضلاب شهری نکا گفت: باوجود نیاز به رأی هیئت مدیره مجموعه آب‌وفاضلاب استان به منظور واگذاری زمین برای نصب فرستنده دیجیتال سطح شهر نکا، امکان تحویل زمین در حال حاضر وجود دارد و در صورت مراجعه شورای اسلامی شهر نکا این کار صورت می‌پذیرد.
۰
plusresetminus
آمادگی برای واگذاری زمین نصب دکل فرستنده تلویزیونی دیجیتال نکا/ شورای شهر سریع‌تر اقدام کند
مسعود حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به قرار داشتن سیر واگذاری زمین از سوی آب‌وفاضلاب شهری برای نصب دکل دیجیتال صداوسیما در مراحل پایانی، اظهار کرد: باوجود گذشت یک ماه از زمان وعده داده شده برای تحویل زمین اکنون مراحل پایانی خود را می‌گذراند.
وی افزود: دو معاونت، بخش حقوقی و حراست اداره‌کل آب‌وفاضلاب شهری مازندارن موافقت خود را با این واگذاری اعلام کرده‌اند و از این نظر مشکلی وجود ندارد اما مرحله پایانی اعلام نظر مربوط به هیئت مدیره استان است.

مدیر آب‌وفاضلاب شهری نکا با بیان اینکه اعلام نظر هیئت مدیره آب‌وفاضلاب شهری استان این روند را نهایی می‌کند، خاطرنشان کرد: با اعلام نظر هیئت مدیره استان رأی قطعی برای واگذاری زمین به منظور نصب دکل صداوسیما نهایی می‌شود.

این مسئو لاضافه کرد: مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که آب‌وفاضلاب استان نزدیک به یک ماه است هیئت مدیره ندارد و همه در انتظار هیئت مدیره استان از سوی مسئولان کشور هستند.

وی با تأکید بر امکان واگذاری قبل از نظر نهایی هیئت مدیره، تصریح کرد: البته ما در انتظار مراجعه و پیگیری شورای اسلامی شهر نکا هستیم و در صورت تقاضای آن‌ها امکان تحویل زمین در زمان کنونی نیز وجود دارد.

حسن‌پور اذعان کرد: این امکان وجود دارد که باتوجه به سپری شدن مراحل کارشناسی و حقوقی مربوطه و عدم وجود مشکل جدی برای واگذاری زمین، واگذاری صورت گرفته و موافقت هیئت مدیره پس از انتخاب به منظور عقب نیفتادن امور در حال حاضر بعدا حاصل شود.
 
شایان ذکر است که طبق پیگیری شورای اسلامی شهر نکا از حدود دو ماه پیش زمینی به مساحت حدود 100 متر در مجاورت یکی از منابع آب شهری که در اختیار آب‌وفاضلاب شهری نکا بوده برای نصب دکل فرستنده دیجیتال صداوسیما در نظر گرفته شد.

باوجود آمادگی صداوسیمای مرکز مازندران برای نصب دکل البته این واگذاری نیاز به موافقت مراجع استان آب‌وفاضلاب داشته که طبق گفته مدیریت شهری این نهاد در نکا اکنون دیگر مشکلی برای این واگذاری وجود ندارد و شورای اسلامی شهر نکا باید هرچه سریعتر با پیگیری لازم نسبت به دریافت و تحویل زمین به صداوسیما اقدام کند.

از این لحظه به بعد مدت زمانی که از انجام کار به طول بی‌انجامد قصور از سوی شورای اسلامی شهر نکا است و مردم کوتاهی را از این نهاد خواهند دانست.

امید است تا با انجام این طرح مشکل بخش اعظمی از شهر نکا و مناطقی از روستاهای اطراف نسبت به دریافت بدون مشکل امواج دیجیتال تلویزیون رفع شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲