تاریخ انتشارجمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۰۱۰۰۰
معاون مدیرکل اقتصادی و دارایی مازندران گفت: ۸۷ هزار و ۱۵۳ نفر از کارکنان، شاغلان و بازنشسته‌ها در مازندران به همراه خانواده ثبت نام سهام عدالت را انجام داده ولی کد شبا را ارسال نکردند.
۰
plusresetminus
87 هزار نفر کد شبا خود را برای دریافت سود سهام عدالت وارد نکردند
به گزارش بلاغ، محمد خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور ۴۹ میلیون نفر در هفت دهک سهامدار سهام عدالت هستند که این تعداد قبل از بسته شدن سامانه ثبت‌نام سهام عدالت ثبت‌نام کردند.

وی افزود: ۸۷ هزار و ۱۵۳ نفر از کارکنان، شاغلین و بازنشسته‌ها در مازندران به همراه خانواده ثبت نام سهام عدالت را انجام داده ولی کد شبا را ارسال نکردند.

معاون مدیرکل اقتصادی و دارایی مازندران خاطرنشان کرد: در این خصوص ما به ادارات نامه‌ای ارسال کردیم تا هر چه سریع‌تر شماره شبا حساب بانکی خود را از بانک دریافت کرده و به مرحله تأیید برسانند که تاکنون دو مرحله سود سهام به حساب این افراد واریز شده ولی محقق نشده است.

این مسؤول تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ها و افزایش قیمت بورس، سود واریزی سهام عدالت باید افزایش پیدا کند ولی هنوز در این باره اقدامی صورت نگرفته و قانونی مصوب نشده است.

وی یادآور شد: لایحه‌ای مبنی بر آزاد شدن مابقی سود سهام عدالت به مجلس ارائه شده ولی هنور مصوب نشده که از چه منابعی باید محقق شود.

خالقی یادآور شد: در حال حاضر ثبت‌نام در بخش سهام عدالت امکان پذیر نیست و تا زمانی که قانون جدیدی در این باره مصوب نشود باید منتظر ماند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴