تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۴۰۰۹۹۷
معاون سیاسی و امنیتی مازندران گفت: امروز همه تمرکز ما باید معطوف این باشد که در شرایط موجود که دشمن مقاومت مردم ما را نشانه گرفته به‌دنبال رفع کاستی‌ها و نقض‌ها باشیم
۰
plusresetminus
دشمن مقاومت ملت ایران را نشانه گرفته است/منفردی سرپرست فرمانداری میاندورود شد
به گزارش بلاغ، مراسم تکریم و معارفه فرماندار میاندورود با حضور حسین حسن‌‍ نژاد معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، محمدی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، امام جمعه میاندورود و مدیران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار که طی آن از زحمات علی غلامیان صلاحی تقدیر و حسین منفردی سرپرست فرمانداری میاندورود شد.

حجت الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه میاندورود با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و شهیدان رجایی و باهنر و تشکر از تلاش‌های غلامیان به‌عنوان فرماندار میاندورود، اظهار کرد: مسئولیت یک فرصت برای خدمت به مردم است و همه باید از این مسئولیتی که بر دوش ما قرار گرفته برای خدمت خوب استفاده کنیم.

محمدنسب بیان کرد: همه این عناوینی که به ما داده می‌شود اعتباری است و آن چیزی که دائمی است، ارزش ذاتی انسان یعنی تقوا الهی است.

حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران نیز با اشاره به اعیاد قربان و غدیر، گفت: همراه ولایت باشیم تا جان ما آمادگی پیدا کند برای انجام ماموریت بزرگی که انقلاب بر دوش ما گذاشته است.



حسن‌نژاد با اشاره به هفته دولت و راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: خالصانه و صادقانه کار کردن ویژگی این دو شهید بود که باعث شد نام آنها ماندکار شود.

وی با تاکید بر اینکه روسای ادارات، مدیر توسعه شهرستان هستند، خاطرنشان کرد: اگر به‌دنبال بهبود جامعه هستیم باید به خودمان توجه کنیم چون مردم شهرستان توسعه می‌خواهند و اگر می‌خواهیم به مرز توسعه یافتگی برسیم باید نگاه ما نسبت به مسائل تغییر کند و برای آن باید شرایط کشور را درک کنیم.

حسن‌نژاد تاکید کرد: امروز همه تمرکز ما باید معطوف این باشد که در شرایط موجود که دشمن مقاومت مردم ما را نشانه گرفته به‌دنبال رفع کاستی‌ها و نقض‌ها باشیم و اگر در جایی کاستی می‌بینیم به کمکش بریم و اصلاح کنیم.

وی با بیان اینکه از خبرنگاران که بدون مزد و مواجب حرف شما را به مردم و حرف مردم را به شما می‌رسانند استفاده کنید، گفت: اگر کمتر در رسانه‌ها حضور دارم به‌دلیل این است که کمتر به ما مراجعه می‌شود اما هر وقت خبرنگاران حضور پیدا کردند پاسخگو بودم.

حسن‌نژاد بیان کرد: با مجوزی که از شورای تامین استان گرفتیم در موضوع لایروبی رودخانه‌ها در این مدت 50 میلیارد تومان کار کردیم که به اندازه هزار میلیارد صرفه جویی و جلوگیری از خسارت شده است.

وی با بیان اینکه میاندورود یک شهرستان صنعتی و نیمه صنعتی است، افزود: در بخش کشاورزی هم میاندورود حرفی برای گفتن در سطح استان دارد که باید ترویج را جدی بگیرید، ترویج به معنی کاهش هزینه و افزایش تولید است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: فرماندار خوب می‌خواهیم و فرماندار خوب باید آدم خوبی هم باشد و با کسی تعارف نداشته و اهل ریسک باشد و مکشلات را حل کند.



حسین منفردی سرپرست فرمانداری میاندورود نیز در این مراسم با بیان اینکه مدیریت اسلامی تاکید بر شایسته سالاری دارد، اظهار کرد: امام فرمود که رای مردم حق الناس است نه اینکه فقط در روز انتخابات بلکه بعد از انتخابات هم همه مسئول هستند که به رای مردم احترام بگذارند و برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

منفردی بیان کرد: مدیران از امروز دیگر حرف نون را از ادبیات خود حذف کنید اینکه نداریم و نمی‌شود و نمی‌توانیم نداریم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و در دنیا رسانه قدرتی است که هر کسی آن را در اختیار داشته باشد موفق است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم و مسئولان باشند و می‌توانند نقش موثر و کارآمدی داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴