تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۰۰۹۹۴
مسئول ورزش بانوان شهرستان آمل گفت:3 هزار ورزشکار بانوی سازمان یافته در شهرستان آمل ثبت هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، نسیم غفوری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به 3 هزار ورزشکار بانوی سازمان یافته در این شهرستان گفت: سال گذشته 2 هزار و 700 نفر عضو بودند که با توجه به اینکه برخی از ورزشکاران ثبت نیستند، رقم بالاتری را خواهیم داشت.


وی آمل را دارای پتانسیل بالایی در ورزش دانست و افزود: بانوان زیادی در سطح ورزش کشور مطرح هستند و همیشه سعی کردیم تا این ورزش را در بانوان گسترش دهیم.

سرپرست ورزش همگانی شهرستان آمل با بیان برنامه هایی که در تابستان اجرا شدن تصریح کرد: جشنواره طرح ملی تابستان ورزش با شعار خانواده ای فعال، تابستانی جذاب در جهت شور و نشاط اجتماعی در 12 رشته برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه در روستای اوجی آباد، رینه، بلیران، امت آباد برگزار شد و قرار است در روستای سرخ کلا و امامزاده عبدالله (ع) برگزار شود.

غفوری از تاثیر برنامه های ورزشی در روستاها گفت و خاطرنشان کرد: قبل از اینکه برنامه ای برگزار کنیم، منطقه را بازیابی می کنیم و پتانسیل های که دارد را در نظر می گیریم، مثلا در بلیران بعد مراسم چند مربی والیبال برای استعدادیابی فرستاد شد و برنامه ای دیگر هم در یکی از روستاها برگزار شد.

وی در پایان از برنامه های هفته دولت گفت: جشنواره ویژه بانوان کارمند در 10 رشته ورزشی در سالن امت آباد برگزار می شود، مسابقات فوتسال و والیبال بانوان و همچنین کاراگاه اخلاق ورزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴