خدمتی دیگر از بسیج سازندگی؛

ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای نوشهر افتتاح شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۰۰۹۸۹
ورزشگاه پنج هزارنفری شهدای نوشهر که به همت و تلاش بسیج سازندگی مازندران بازسازی و توسعه صورت گرفت با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح و به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
۰
plusresetminus
ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای نوشهر افتتاح شد
به گزارش بلاغ، ورزشگاه پنج هزارنفری شهدای نوشهر که به همت و تلاش بسیج سازندگی مازندران بازسازی و توسعه صورت گرفت با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح و به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اسحاق جهانگیری پس از افتتاح این ورزشگاه در محوطه چمن حضور یافت و با نوجوانانی که مشغول تمرین بودند از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در حالی که از سوی وزیر ورزش و جوانان همراهی می‌شد، از بخش‌های مختلف ورزشگاه دیدن کرد و با توضیحات مسئولان از جزئیات احداث و بهره‌برداری این مجموعه مطلع شد.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آیین بهره برداری از ورزشگاه شهدای نوشهر گفت: از روند پيشرفت پروژهاي عمراني در مازندران راضي هستم و همچنين در اين استان ۹۰ پروژه در دست اجراست که به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: امیدواریم حداقل دو سوم آن تا پایان دولت دوازدهم تکمیل شود.

این ورزشگاه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان، توسط بسیج سازندگی کربلای مازندران احداث شده است. علاوه بر ۸۳۰۰ متر مربع مساحت زمین چمن، ۴۱۰۰ متر فضای سکوها که دارای سایبان و صندلی برای تماشاگران می‌باشد، نمایشگر ورزشگاهی، سیستم روشنایی برای بازی در شب، جایگاه VIP و ۱۱۰۰ متر مربع فضای اداری نیز در این مجموعه ساخته شده است.

ورزشگاه شهدای نوشهر دارای استانداردهای بین‌المللی نیز است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴