تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۰۰۹۸۳
رئیس شورای اطلاع رسانی استان اردبیل بر نقش اساسی این شورا در مدیریت افکار عمومی و تعریف ساز و کار اطلاع رسانی تأکید کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، بهروز ندایی در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اردبیل اظهار کرد: این شورا در راستای مدیریت افکار عمومی، اطلاع رسانی و همچنین گردش اطلاعات میان بخش‌های مختلف نقش اساسی دارد. 
وی افزود: تشکیل شورای اطلاع رسانی در مراکز استان‌ها به منظور شفاف‌سازی عملکرد دولت و نظام صورت گرفته و در رابطه با چگونگی نشر اخبار دستگاه‌های اجرایی وظیفه سیاست‌گذاری دارد.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان اردبیل تصریح کرد: سیاست‌های کلان دولت در رابطه با نحوه اطلاع رسانی در مورد طرح‌ها، برنامه‌ها، فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و نیز ساماندهی وضعیت سیاسی-امنیتی استان، با نظر و سیاست شورای اطلاع رسانی انجام می‌شود.
ندایی گفت: صلاحیت و وظایف شورای اطلاع رسانی در ۱۴ بند و ۶ تبصره از سوی وزارت کشور اعلام شده و این شورا می‌تواند نقش ثابت و مؤثری در سیاست‌گذاری و تبین سیاست‌های کلان برای حفظ آرمان‌ها و ترویج گفتمان‌ها ایفا کند، همچنین رسانه‌های رسمی و دارای مجوز با تحقیق و پیگیری می‌توانند عملکرد دولت و مشکلات موجود را منصفانه در اختیار مردم قرار دهند.
وی تشریح کرد: شورای اطلاع‌رسانی از چهار کمیته سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و زیربنایی  تشکیل شده و طبق ضوابط، دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی خواهند بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با تأکید بر لزوم شفافیت اطلاع‌رسانی از شبکه‌های اجتماعی، افزود: تکلیف فضای مجازی با کنترل و ساماندهی بیشتر مشخص شود  تا خبررسانی و اطلاع‌رسانی استان در  فضای آرام و شفاف انجام شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴