کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تسویه کامل حقوق‌های 3 ماهه ناجیان غریق در روزهای آینده

31 مرداد 1398 ساعت 14:20

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: براساس مجوزی که دریافت کردیم باقیمانده مطالبات حقوق خرداد و تیرماه و همچنین حقوق مرداد ماه ناجیان غریق را طی روزهای آینده تسویه می‌کنیم.



به گزارش بلاغ،نقی کریمیان امروز درباره مطالبات معوق ناجیان غریق در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد:  ۷۵ درصد از حقوق خرداد ماه و همچنین ۶۵ درصد از حقوق تیر ماه ناجیان غریق مازندران تاکنون پرداخت شده است.
وی افزود: امروز مجوز حقوق را دریافت کردیم که براساس این مجوز باقیمانده مطالبات حقوق خرداد و تیر ماه و همچنین حقوق مرداد ماه ناجیان غریق را طی روزهای آینده تسویه کنیم.
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران اضافه کرد: همچنین از ابتدای خرداد تا 30 مرداد ماه امسال طی بیش از 90 روز گذشته ۹۹۰ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند که از این تعداد ۷۴۲ نفر مرد و ۲۴۸ نفر زن بودند.
کریمیان بیان کرد: همچنین از ابتدای خردادماه تاکنون ۲۲ تن در دریای مازندران غرق شدند که از این تعداد ۱۹ تن مرد و سه تن زن بودند.
وی با هشدار درباره افزایش آمار تصادف دریایی در دریای مازندران، تصریح کرد: لازم است قایق‌ها و جت‌ها براساس لاین‌بندی تردد کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اعلام اینکه ناجیان غریق در سواحل مازندران در حالت آماده‌باش 100 درصدی هستند، اظهار کرد:  لازم است مردم همکاری بیشتری با ناجیان غریق داشته و به توصیه‌ها و هشدارهای آنان توجه کنند.
 


کد مطلب: 400982

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400982/تسویه-کامل-حقوق-های-3-ماهه-ناجیان-غریق-روزهای-آینده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com