کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخشش قمی‌ها با 8 مدال کیک‌بوکسینگ زنان ایران

31 مرداد 1398 ساعت 10:50

بانوان و دختران رزمی‌کار قم با کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز در مسابقات فول کیک‌بوکسینگ قهرمان زنان ایران عملکرد درخشانی داشتند.



به گزارش بلاغ،تیم منتخب فول کیک‌بوکسینگ زنان هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم متشکل از استعدادها و نخبه‌های این رشته در رده‌های پایه و همچنین رزمی‌کاران با تجربه رده سنی بزرگسالان راهی مسابقات فول کیک‌بوکسینگ بانوان قهرمانی کشور شد و با عملکردی درخشان به کار خود پایان داد.
این دوره از رقابت‌ها به میزبانی تهران و با حضور رزمی‌کاران 15 استان به انجام رسید، مسابقاتی که در آن مجموعا 400 کیک‌بوکسینگ‌ کار برای کسب رتبه‌های برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز به مدت دو روز پیکار کردند و تیم دختران و بانوان قم با یک طلا، یک نقره و 6 برنز به کار خود پایان دادند.
در این مسابقات کوثر احمدی در رده سنی نوجوانان مدال طلا و مقام قهرمانی را کسب کرد، فائزه بوجویی در همین رده سنی با ایستادن در جایگاه دوم صاحب مدال نقره شد، در رده سنی نونهالان سارینا سیاهی در جایگاه سوم ایستاد و برنز گرفت، ضمن اینکه فاطمه‌سادات هاشمی و هانیه قنبری در رده سنی جوانان دو برنز دیگر به ارمغان آوردند.
سه چهره با تجربه و شناخته شده رزمی بانوان قم که عضو تیم بزرگسالان قم در این رقابت‌ها بودند یعنی سمیه اسماعیل‌زاده فرحناز طاطار و زهره شعبانی نیز سه مدال برنز به ارمغان آوردند تا تیم قم که به سرمربیگری خانم داوری راهی این پیکارها شده بود یکی از دوران موفق حضور خود در مسابقات فول کیک‌بوکسینگ قهرمان زنان ایران را تجربه کند.
خبیر دیگر از هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم به اعزام تیم منتخب الیت کیک‌بوکسینگ بانوان قم به مسابقات کشوری این رشته در گیلان اختصاص دارد، رقابت‌هایی که در آن خانم‌ها پریناز ملایان، ملیکا شیرزادی، سوسن عسگرپناه، عسل شاکر، زینب خدایاری، پریناز صالحی، سمانه یوسف‌زاده و مریم داورپناه اعضای تیم قم بودند و این نفرات به مربیگری پروانه‌سادات سیدپور و سرپرستی سمیرا نوروزی به میدان رفتند.
 


کد مطلب: 400961

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400961/درخشش-قمی-ها-8-مدال-کیک-بوکسینگ-زنان-ایران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com