کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجراهای الیورتوئیست در «بیگانه‌ای با من است» / جا به جایی چهار شخصیت در قصه

31 مرداد 1398 ساعت 9:20

تهیه کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» گفت: در حقیقت در این سریال دو بار جابجایی اتفاق می‌افتد. یکبار برای یک زن که زندگی فقیرانه ای دارد و طی این جا به جایی به موقعیت خوبی می‌رسد و بار دوم جابجایی دو بچه را نشان می‌دهیم.



به گزارش بلاغ،«بهروز مفید» تهیه کننده سریال «بیگانه‌ای با من است»  در گفت‌وگو با خبرنگار درباره این سریال گفت: این روزها در محدوده خارج از تهران در فضای کوهستانی مشغول ضبط سریال هستیم و در آینده نزدیک به بوشهر و شیراز خواهیم رفت. هنوز بازیگر جدیدی نیز به این سریال اضافه نشده است، اما در روزهای پایانی چند بازیگر جدید خواهیم داشت.
وی با اشاره به قصه این سریال ادامه داد: این سریال شبیه به داستان‌های تاریخی است اما نه به آن شدت و در اصل موقعیت جابجایی را نشان می‌دهد. همیشه قصه‌هایی که در آن ماجرای جابجایی دو نفر مطرح می‌شود از جمله قصه های جذاب بوده است، اما در اینجا و در کنار این جا به جایی که منجر به تغییر هویت یک فرد می‌شود یک داستان الیور توئیستی هم داریم. 
این تهیه کننده بیان داشت: در حقیقت در این سریال دو بار جابجایی اتفاق می‌افتد. یکبار برای یک زن که زندگی فقیرانه ای دارد و طی این جا به جایی به موقعیت خوبی می‌رسد و بار دوم جابجایی دو بچه را نشان می‌دهیم. همین موضوع شاید ویژگی درام خانوادگی ما باشد.

همچنین «بیگانه‌ای با من است» از نظر محتوایی نیز به بحث دروغ می‌پردازد و این را نشان می‌دهد که یک فرد چطور با دروغی که می‌گوید در اوج موفقیت قرار می‌گیرد، اما به دلیل ریزش درونی دچار برخی مسائل می‌شود.
وی ضمن بیان اینکه این سریال در دهه شصت اتفاق می‌افتد، افزود: روایت قصه در دهه ۶۰ ما را در بخش‌هایی محدود می‌کرد اما بنابر مقتضیات داستان مجبور بودیم که قصه را در این دهه را روایت کنیم.
تهیه کننده سریال «محکومین» با اشاره به اینکه برای نزدیکی فضای سریال به دهه ۶۰ از جلوه های ویژه بصری استفاده کردیم افزود: در پیش تولید سعی کردیم فضاهای نزدیک و دهه ۶۰ از جمله خانه ها و خیابان‌هایی را انتخاب کنیم که هنوز معماری‌شان تغییر نکرده و در ادامه با بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه بصری کار را پیش ببریم. همچنین برای نشان دادن فضای بیرونی دهه ۶۰ دچار مشکل بودیم چرا که خیابان ها و بالاخص ماشین های آن دهه با دهه ۹۰ کاملاً متفاوت است.
به گزارش فارس، داستان این سریال ۳۰ قسمتی به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.
از بازیگران این سریال می‌توان به شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه اشاره کرد.
مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.
 


کد مطلب: 400952

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400952/ماجراهای-الیورتوئیست-بیگانه-ای-جا-جایی-چهار-شخصیت-قصه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com