کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یامین‌پور: لوکوموتیوران انقلاب جوانان هستند

31 مرداد 1398 ساعت 9:00

نویسنده کتاب نخل و نارنج گفت: لوکوموتیوران انقلاب اسلامی در راهی که در پیش داریم بی شک جوانان حزب‌الهی هستند، اگر بقیه می‌خواهند در قطار بخوابند، اشکال ندارد بخوابند.



به گزارش بلاغ،وحید یامین‌پور شامگاه چهارشنبه در همایش تبیین گام دوم انقلاب با بیان این‌که بیانیه گام دوم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، اظهار داشت: این متن شبیه سایر خطبه‌ها و بیانات مقام معظم رهبری نیست و حق این است که متوجه باشیم که رهبر معظم انقلاب برای این بیانیه ارزش فوق‌العاده‌ای قائل هستند.
این فعال رسانه با بیان این‌که امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب ادبیات سیاسی‌شان مملو از مفاهیم و قواعد قرآنی است، افزود: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب درکی که از انقلاب و تحولات انقلاب اسلامی ارائه می‌کنند، آمیخته با مفاهیم قرآن و پیراسته از دردهای منحرف موازی است.

وی با بیان این‌که کلمات گام، راه، مبدأ و مقصد از جمله مفاهیم پر تکرار در ادبیات دینی ما است، بیان کرد: ما از این مفاهیم و تعابیر درک و نقشه‌ای داریم برای مدیریت دنیای خود، ما در این دنیا در راه هستیم.
یامین‌پور با بیان خرداد 1342 که آغاز نهضت امام (ره) است، آغاز یک راه است که مدام امام (ره) این راه را تذکر می‌دهد، بیان کرد: مقصد این راه 22 بهمن 57 نیست و 22 بهمن 57 سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیست بلکه روز آغاز انقلاب اسلامی است.
این استاد دانشگاه با بیان این‌که اگر نگاه‌مان یک نگاه تمدنی است و افق‌مان به سمت تمدن اسلامی است، پیروزی انقلاب اسلامی زمانی است که به مقصد برسیم، خاطرنشان کرد: 5 مرحله‌ای که رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه راه برای انقلاب اسلامی بارها تذکر دادند، آغازش انقلاب اسلامی است و انجامش تمدن اسلامی است، نظام، جامعه و تمدن اسلامی دیگر مراحل آن است و این مراحل برای رسیدن به مقصد، سر راه ما قرار گرفته‌اند؛ هیچ کدام از این 5 مرحله ایستگاه نهایی نیست، ایستگاه نهایی تمدن اسلامی است.
ایستگاه تمدن اسلامی، ظهور حضرت امام زمان(عج) است
وی با تأکید بر این‌که ایستگاه تمدن اسلامی، طلیعه طلوع ولادت عظما یعنی ظهور حضرت امام زمان(عج) است، عنوان کرد: انقلاب ما از جنس انقلاب‌های مرسوم دنیا نیست، انقلاب اسلامی ایران آغاز یک راه بزرگ است.
یامین‌پور با بیان این‌که تحمل راه امام (ره) که آغاز کرده است، گفت: برخی مسؤولان بلندپایه نظام جمهوری اسلامی اعتقادی به راه امام (ره) ندارند، خاتمی چرا می‌گفت جامعه مدنی، جامعه مدنی یک جامعه مدرنیته و به رسمت نشناختن دین و وحی است
این فعال رسانه با بیان این‌که سال‌ها رئیس جمهوری داشتیم که عقیده‌اش فاسد بوده است و عقیده‌اش این بوده که برای پیشرفت وطن باید به سمت غرب رفت، تصریح کرد: اگر مسؤولی به نقشه راه آینده انقلاب و آرمان امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اعتقاد ندارد نباید فرمان را به دست بگیرد این کار نظام را زمین‌گیر می‌کند.

وقتی مسؤولی خطایی می‌کند، قطار انقلاب سال ها زمین گیر می‌شود
وی با بیان این‌که وقتی مسؤولی خطایی می‌کند، قطار انقلاب سال ها زمین‌گیر می‌شود، باید بگذارد انقلاب راه برود، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب صریح نقشه را ابلاغ کرده است، وظیفه رهبر جامعه رشد دادن جامعه برای پیمودن این مسیر است.
یامین‌پور ادامه داد: زمانی امام (ره) گفت «نفتکشی که زیر پرچم آمریکا حرکت می‌کند را بزنید» اما نزدند، 35 سال گذشت تا هواپیمای متجاوز آمریکا زده شد، تیر 66 امام (ره) سه بار گفتند، بزنید، اما برخی مسؤولان از ترس جنگ نزدند، امام (ره) عبا را انداخت روی دوشش و گفت اگر من بودم می‌زدم.
نویسنده کتاب نخل و ترنج اضافه کرد: الان پهپاد را زدیم و چند نفتکش را گرفتیم با ابرقدرتی این کار را کردیم که وقتی ناوگانش از بندر حرکت می‌کرد یک حکومت این طرف دنیا ساقط می‌شد، با آن ابرقدرت کاری کردیم که ناوگانش چرخیدند و برگشتند؛ در حال حاضر لذت آن را درک نمی‌کنیم چون در اوج اقتدار هستیم.
وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید می‌کنند راه و مقصد همان است، افزود: رهبر معظم انقلاب راه را معلوم کردند و فرمودند، بروید دنبال دولت جوانان حزب‌الهی، فقط آن‌ها هستند که باید لوکوموتیوران قطار انقلاب باشند، اگر بقیه می‌خواهند در قطار بخوابند، اشکال ندارد بخوابند.
لوکوموتیوران انقلاب اسلامی بی شک جوانان حزب‌الهی هستند
یامین‌پور با تأکید بر این که لوکوموتیوران انقلاب اسلامی در راهی که در پیش داریم بی شک جوانان حزب‌الهی هستند، تصریح کرد: گام اول را با انقلاب اسلامی برداشتیم و در مرحله گام دوم انقلاب هستیم و رهبر بارها با اطمینان تأکید کردند که 40 سال دوم به مرتب کشور پیشروتر و دشمنان ضعیف‌تر هستند.
این فعال رسانه با بیان این‌که رژیم صهیونیستی که نقشه نیل تا فرات داشت در سیم خاردارها خود را اسیر شده و ما رفتیم همسایه آن‌ها شدیم و دم آمریکا را در منطقه چیدیم، گفت: ما پیروز پرونده خونین و شیطانی داعش بودیم، برای هر کدام از این نقشه‌ها آمریکا هزاران میلیارد دلار هزینه می‌کند.
وی با بیان این‌که یک قاسم سلیمانی و چند جوان می‌فرستیم و نقشه عوض می‌شود و دشمن راه خود را می‌گیرد و می‌رود، خاطرنشان کرد: فشارها وجود دارد، اگر در این چند سال به جای قمار کردن روی مذاکره با کدخدا به فکر ظرفیت‌های داخلی و رونق اشتغال و تولید بودیم، الان این وضعیت کشور نبود که بعد از 6 سال آقایان ابراز ندامت کنند.
 


کد مطلب: 400950

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400950/یامین-پور-لوکوموتیوران-انقلاب-جوانان-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com