تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۹۳۱
رئیس بهزیستی آمل گفت: از عید قربان تا عید غدیر 230 میلیون تومان نقدی و غیرنقدی برای خانواده های کم بضاعت کمک رسانی شده است.
۰
plusresetminus
کمک 230 میلیون تومانی آملی‌ها به خانواده‌های کم بضاعت
کبری اسفندیاریان در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه از عید قربان تا عید غدیر 230 میلیون تومان نقدی و غیرنقدی برای خانواده های کم بضاعت کمک رسانی شده است، اظهار کرد: در مراکز هزار و 300 کیلو گوشت گرم، 16 میلیون و 300 هزار تومان و حدود 200 میلیون خدمات ارائه شد.

وی ادامه داد: 10بسته بهداشتی، 4 دستگاه ویلچر،100 بسته غذایی ، 2 دستگاه ویلچر برقی هرکدام به ارزش 14 میلیون که جمعا به ارزش 43 میلیون تومان تخمین زده شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان آمل مشارکت های مردمی را بسیار بالا خواند و اظهار کرد: خوشبختانه مردم به خوبی مشارکت داشته اند حتی قابل تصورم هم نبود، فردی برای مقداری کمک می آمد و وقتی فضا را می دید بیشتر از آنچه مد نظرش بود کمک می کرد، یا برای ساخت و ترمیم خانه های محروم اگر مشارکت مردمی نبود، امکان پذیر نمی شد.

وی با بیان اینکه باید از خیرین بخاطر کمک هایشان تشکر کنیم، عنوان کرد: همیشه سعی کردم با معرفی و حق انتخاب به خیرین اعتمادسازی ایجاد کنیم، نیاز نیازمندان را به خیرین نشان دهیم تا بهتر مشکلاتشان را درک کنند و در جریان کمک ها باشند.

اسفندیاریان تصریح کرد: با طرح لبخند و برنامه های دیگر در این زمینه برای مهرماه کمک های مردمی را جمع آوری کنیم تا برای خانوادهای کم بضاعت لوازم مدرسه تهیه شود، بسیاری از خانوادهها در مناطق آسیب پذیر هستند، لباس مناسب برای فرزندانشان ندارند و این دردناک است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴