کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساماندهی خانواده ها راه حل مشکلات و آسیب های کف جامعه

30 مرداد 1398 ساعت 23:00

کارشناس حوزه تعلیم و تربیت بیان کرد: اگر خانواده سامان یابد این مسائل و آسیب ها در سطح جامعه کاهش و از بین خواهد رفت.



به گزارش بلاغ،حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون کارشناس تعلیم و تربیت  در جمع اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان هرمزگان در دوره توانمند سازی اساتید تراز انقلاب اسلامی در مرکز کوثر شهر مقدس قم ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت: امروز یکی از مسائل مهم در جامعه ما مساله خانواده است و بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه به خانواده گره خورده است.
وی ادامه داد: هر چه مشکلات خانواده افزایش پیدا کند؛ مشکلات کف جامعه نیز به تبع آن افزایش می یابد و جامعه ای که ما در آن زندگی میکنیم یک نماد و نمودی از خانواده است.
تراشیون ابراز داشت: اگر در جامعه هنجارشکنی افزایش یابد، بد پوششی ها و بزهکاری زیاد می شود و اگر اعتیاد در جامعه افزایش یابد بنیان خانواده ها ا‌ز هم می پاشد. 
کارشناس حوزه تعلیم و تربیت بیان کرد: اگر خانواده سامان یابد این مسائل و آسیب ها در سطح جامعه کاهش و از بین خواهد رفت.
تراشیون در ادامه با اشاره به ابلاغیه سندی در حوزه خانواده توسط مقام معظم رهبری تاکید کزد: سازمان ها و دستگاه ها در حوزه مسائل خانواده کم کاری داشته اند و اگر عملکرد خانواده ضعیف شود، مشکلات کف جامعه بیشتر می شود. 
وی با تاکید بر آموزش مهارت های زندگی برای نسل جوان؛ خاطرنشان کرد: جاده زندگی زیبا اما پرپیچ و خم است، این جاده نیاز به مهارت دارد و متاسفانه نه خانواده و نه سیستم آموزشی این مهم را به خوبی انجام نداده اند.
 


کد مطلب: 400922

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400922/ساماندهی-خانواده-راه-حل-مشکلات-آسیب-های-کف-جامعه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com