کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس: عملکرد رئیسی امید را در جامعه افزایش داده است

30 مرداد 1398 ساعت 19:40

محمد کاظمی گفت: عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه از هر جهت قابل قبول است و این عملکرد به شدت امید را در بین مردم افزایش داده است.



به گزارش بلاغ،محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه گفت: آقای رئیسی با توجه به تجارب خیلی خوبی که در زمینه مسائل قضایی و اجرایی دارد، به لطف خدا عملکرد خوبی را در قوه قضائیه شروع کرده و عملکرد وی از هر جهت قابل قبول است.
وی افزود: امیدواریم که این روند توسط قوه قضائیه در برخورد با فساد ادامه پیدا کند و این روند باعث شود تا اعتماد مردم به قوه قضائیه تقویت شود.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه در برخورد با مفاسد به‌شدت امید را در جامعه افزایش داده و مردم کاملا عملکرد آقای رئیسی را تایید می‌کنند. امیدوارم این مسیر و روند قوه قضائیه در برخورد با مفاسد ادامه پیدا کند.
کاظمی خاطرنشان کرد: مردم اجرای عدالت و ظلم‌ستیزی را می‌خواهند و می‌خواهند که بیت‌المال از حلقوم کسانی که به بیت‌المال تجاوز کرده‌اند کشیده شود که اینها در حال حاضر توسط قوه قضائیه در حال انجام است.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در پایان گفت: امیدوارم روند امور به همین شکل ادامه پیدا کند و ما شاهد ادامه برخورد با مفسدین در سطوح مختلف باشیم.
 


کد مطلب: 400902

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400902/نایب-رئیس-کمیسیون-قضایی-مجلس-عملکرد-رئیسی-امید-جامعه-افزایش-داده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com