تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۹۹
استاندار مازندران با بیان اینکه 886 پروژه با اعتباری بالغ بر 845 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: تعدادی از افراد امضاء طلائی در استان شناسایی شدند و نسبت به جابجایی آنها اقدام شده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،احمد حسین‌زادگان صبح امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: با نگاه به ظرفیت درون استان فرایند توسعه را در جهت رفع مشکلات مردم پیگیری می‌کنیم.
وی با اعلام اینکه بخشی از تورم و مشکلات مردم را رنج می‌دهد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم با ظرفیت‌های دورن استان موانع را رفع کنیم.
استاندار مازندران با اعلام اینکه واحدهای تولیدی متعددی داریم که به تملک بانک‌ها درآمدند، افزود: برنامه ریزی برای رفع مشکلات این واحدها در دستور کار است، 60 واحد تولیدی از تملک بانک‌ها خارج شده و این فرایند همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: واحدهای تولیدی که نیاز به سرمایه مالی دارند از طریق بانک‌ها در حال تامین منابع آنها هستیم، ظرفیت‌های مغفول در بخش معدن داریم که به جز معدن شن و ماسه، فلورین و ذغال سنگ ورود جدی در این ارتباط نداشتیم که برنامه‌ داریم ظرفیت‌های معدنی را شناسایی کنیم و موانع آن را برطرف کنیم و به زودی در منطقه بلده نخستین ذخیره معدنی را به بهره‌برداری برسانیم.
استاندار مازندران از برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذار خارجی توسط دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: سهم هر دستگاه جذب دو سرمایه‌گذاری خارجی است که در حال حاضر سرمایه‌گذاران ترک و سوئیس پای کار هستند.
وی در ارتباط با راه اندازی هلدینگ سرمایه گذاری در استان، افزود: هیأت موسس این هلدینگ انتخاب شدند، اجرای این طرح نیاز به همراهی همه جانبه در سطح استان داریم.
استاندار مازندران ادامه کرد: مقرر شد که این هلدینگ در بیش از 21 شرکت ساماندهی شوند و بانک سرمایه با 75 درصد مشارکت کند.
وی در ارتباط با آزاد سازی ساحل، افزود: در فاز نخست برای دستگاه‌های دولتی اجرایی شده و در فاز دوم برای ساماندهی بخش خصوصی که به صورت غیر قانونی ساحل را تصاحب کردند ورود پیدا می‌کنیم.
حسین‌زادگان ادامه داد: برنامه ریزی برای کشت دوم به غیر از برنج در برنامه کاری قرار گرفته است و به دنبال افزایش سطح تولید هستیم.
وی درباره مبارزه با فساد در استان، از شناسایی برخی افراد امضاء طلائی خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای ساماندهی این حوزه در دستور کار قرار دارد این فرایند در استان شروع شده و ادامه دارد.
استاندار مازندران اضافه کرد: برخی افراد شناسایی و تعدادی از افراد در سطوح مختلف جابجایی شدند و این روند همچنان ادامه دارد.
حسین‌زادگان در این مدت 17 ساعت مدیران کار کردند، افزود: ممکن است برخی کم کاری‌ها وجود داشته برخی از مدیران را عزل کردیم که صدایش در نیامده است.
وی اضافه کرد:در انتصابات بدون توجه به موقعیت مکانی مدیران انتخاب کردم،برای مدیر صمت 40 نفر روزمه ارائه دادند.
حسین‌زادگان اضافه کرد: بالای 80 درصد افرادی که می‌خواستند مدیر صمت شوند یک روز تجربه در این سمت نداشتند، دین من به مردم استان است و حساسیت ویژه‌ای در انتخاب این مدیر داشتم.
وی در ارتباط با تعداد پروژه‌های هفته دولت در مازندران، گفت: 886 پروژه با اعتباری بالغ بر 845 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴