کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه حل مشکلات کشور اعتماد به نیروهای جوان داخلی است

30 مرداد 1398 ساعت 12:00

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارحی مجلس گفت: راه حل مشکلات کشور اعتماد به نیروهای جوان داخلی است، با اتکا به توان داخلی می‌توان با پیروزی از موانع عبور کرد.



به گزارش بلاغ،سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در جشن عید غدیر خم اظهار داشت: غدیر اشرف اعیاد مهم تاریخ اسلام است و مهم‌ترین حادثه در طول تاریخ اسلام است، حادثه غدیر خم ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را در جهان اسلام ترویج داده است.
نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا گفت: عبرت‌های عجیبی در غدیر نهفته است که باید ابعاد آن را بررسی کنیم.
نقوی افزود: در واقعه غدیر خم که حضرت محمد (ص)حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین خود انتخاب کرد، بعد از رحلت حصرت محمد (ص) حضرت علی (ع) ۲۵ سال خانه نشین شد و در آن دوران درد و دلهای خود را به چاه می‌گفت اما کسی نبود که حرف های او را گوش دهد.

وی در ادامه این مراسم افزود: در خطبه غدیر که پیامبر (ص) در روز غدیر خواند از مردم سوال کردند که آیا صدای من را می شنوید، فردا روزی نگوید که من نشنیدم، بعد از آن پیامبر (ص) پیام امامت و ولایت علی (ع) را ابلاغ کرد.
وی بیان داشت: بعد از رحلت پیامبر واقعه غدیر خم و کلام پیامبر(ص) را فراموش کردند و باعث شد مسیر اسلام عوض شود، باید مواظب باشیم امام خودمان را فراموش نکنیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
وی بیان داشت: با همه مشکلات و موانع و شرایطی که داریم امام و رهبر خود را از یاد نبریم به لطف خدا این نظام و کشور با پشتیبانی امام زمان و یک رهبر مقتدر از نسل سادات، آشنا، آگاه، تیزبین مشکلاترا پشت سر خواهیم گذاشت و رو به جلو حرکت خواهیم کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ابتدا مذاکرات برجام فرمودند که به آمریکایی ها اعتماد نکنید چرا که با موضوعاتی که دشمنان نظام مطرح می کنند مشکلات مردم وکشور رفع نخواهد شد، راه حل مشکلات کشور با اعتماد به نیروهای جوان داخلی است که می شودبا پیروزی و موفقیت از این موانع عبورکرد.
وی تاکید کرد: در نیمه دوم سال جاری مشکلات اقتصادی کشور بهبود خواهد یافت، شرایط اقتصادی بهتری را رقم خواهیم زد و همین طور هم خواهد شد چرا که ما کشوری توانمند و پر قدرت هستیم، راه حل مشکلات اقتصادی کشور تولید داخلی است. 
نقوی گفت: امروز جمهوری اسلامی یک کشوری بزرگ و مقتدر در خاورمیانه و حهان است، این اقتدار به برکت خون شهیدان بدست آمده است، از تحریم ها اقتصادی کشور با سربلندی عبور خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: دشمن همیشه در حال فتنه است، جنگ زر و زور و قدرت وجود دارد و مردم باید اگاه باشند نسبت به این موضوعات موجود با آگاهی لازم و بیش کافی برخوردکنند .
 


کد مطلب: 400847

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400847/راه-حل-مشکلات-کشور-اعتماد-نیروهای-جوان-داخلی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com