تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۳۶
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست با اشاره به برگزاری جشنواره ملی روز مروست در تاریخ 31 مرداد ماه، گفت: بافت تاریخی مروست در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،حجت فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار  از یزد، با اشاره به ثبت بافت تاریخی مروست در فهرست آثار ملی، گفت: در آستانه برگزاری دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری روز مروست بافت ارزشمند و تاریخی این شهر در جلسه کمیسیون بررسی و ثبت بافت‌های تاریخی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور در مورخ 27 مردادماه 98 ثبت و این بافت قدیمی در فهرست آثار ملی جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست خاطرنشان کرد: شهر تاریخی مروست با وجود آثار تاریخی و طبیعی بسیار فراوان و تنوع محصولات کشاورزی و دامی و حیات وحش زیبا و قلعه‌های فراوان و قرار گرفتن در چهار راه استان‌های مرکزی ایران ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لازم را جهت توسعه و رونق صنعت گردشگری و قرار گرفتن در مسیر گردشگری ایران و رسیدن به بسیاری از شایستگی را دارا است.
وی همچنین تاریخ 31 مرداد ماه را زمان برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری روز مروست اعلام و اضافه کرد: در روز برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری روز مروست از کتاب "گذری بر بافت تاریخی شهر مروست " که با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر مروست چاپ شده است رونمایی خواهد می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴