تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۳۱
مربی پرتغالی سپاهان گفت: کار با قلعه‌نویی تجربه خوبی بوده، بین ما همیشه احترام وجود دارد و با هم تلاش می کنیم تا بهترین راه را برای تیم انتخاب کنیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،سرمربی سپاهان در کنار خود دو دستیار پرتغالی دارد که نمی‌توان نقش آن‌ها را در آمادگی تیم نادیده گرفت. یکی از آن‌ها مربی دروازه‌بان‌های زردهای اصفهان است که اکنون شاگردانش را در تیم‌های ملی می‌بیند. روی تاوارس سال گذشته برنده عنوان بهترین مربی دروازه‌بانی در کشور پرتغال شد و این اتفاق نشان می‌دهد که قلعه‌نویی انتخاب درستی را انجام داده است. با مربی گلرهای سپاهان گفت و گویی را ترتیب دادیم که تقدیم شما می‌شود:
*دوستی با قلعه‌نویی یکی از دلایل ماندنم در ایران است
*همه در باشگاه سپاهان حرفه‌ای هستند
*کار کردن در ایران راحت نیست
*از رفتن کی‌روش ناراحت نشدم
*نیازمند از سوپرلیگ پرتغال پیشنهاد داشت
فارس: شما به عنوان یک مربی پرتغالی موفق در ایران شناخته می‌شوید. فوتبال ایران را چطور می‌بینید و دلیل شما برای حضور طولانی مدت در ایران چه بوده است؟
فوتبال در ایران رقابتی است و مربیان و بازیکنان خوبی در آن حضور دارند،  به نظر من نیاز به فرهنگ تاکتیکی بیشتری هست که البته در آینده و به کمک کار مربیان بهتر می‌شود. دلیل ماندن من در ایران همیشه پروژه باشگاه بوده، و همچنین دوستی با امیرقلعه‌نویی و دیگر دوستانی که به من کمک می‌کنند. من می‌خواهم کارم را در ایران نشان بدهم با اینکه پیشنهادهایی از کشورهای دیگر هم داشتم. می خواهم به دروازه بانان ایرانی کمک کنم. من یک رویا در ایران دارم.
فارس: با تونی الیویرا به ایران آمدید و اکنون دستیاری وفاداری برای امیرقلعه‌نویی هستید، کار کردن با او چگونه است؟
کار با قلعه‌نویی تجربه خوبی بوده، بین ما همیشه احترام وجود دارد، هر مربی راه و روش خودش را دارد و ما با هم تلاش می کنیم تا بهترین راه را برای تیم ببینیم. امیرقلعه نویی یک جنتلمن است.
فارس: شما در تیم‌های متفاوتی در لیگ برتر کار کردید، سپاهان چه تفاوتی با آن‌ها دارد و کار کردن در این باشگاه چگونه است؟
من به تمام باشگاه‌هایی که در آن‌ها کار کرده ام، احترام می‌گذارم بنابراین در مورد گذشته صحبت نمی‌کنم. کار کردن در سپاهان را دوست دارم. باشگاه با شرایط خوبی کار می کند، سازمان یافته است و همه افراد این باشگاه حرفه ای هستند.
فارس: شرایط سپاهان را در فصل جدید چطور می‌بینید؟
فصل سختی خواهد بود، اما بهترین عملکردمان را برای آینده‌ای زیبا ارائه می‌دهیم. سپاهان در این فصل کار سختی دارد اما به نظر من اگر همه به خوبی کار کنند، با هم به نتیجه خوبی می‌رسیم.
فارس: دروازه‌بان‌های سپاهان چه شرایطی دارند؟
ما 4 دروازه‌بان با کیفیت و جوان برای آینده داریم و لازم است که برای کامل شدن، کار با کیفیت را ادامه بدهیم.
فارس: به نظر شما بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران در حال حاضر و همچنین در گذشته کیست؟
من برای سایر دروازه‌بان‌ها احترام قائلم ولی همیشه گفته‌ام که دروازه‌بان‌های من بهترین هستند. با اینحال شما برای بهتر بودن باید سخت کار کنید و فروتن باشید. در گذشته ایران یک دروازه‌بان بزرگ به نام عابدزاده داشت.
فارس: یک سوال در مورد تیم ملی؛ کارلوس کی‌روش هموطن شما ایران را ترک کرد و حالا تیم ملی با مارک ویلموتس کار می‌کند. تیم ایران با سرمربی جدید را چطور می‌بینید؟
به نظرم سرمربی جدید تیم ملی تلاش می‌کند کارش را در ایران به خوبی انجام دهد. او به زمان نیاز دارد تا بتواند ایده‌ها وروش‌های خودش را در تیم پیاده کند.  کار کردن در ایران راحت نیست اما او سعی می‌کند نتیجه خوبی به دست بیاورد.
فارس: آیا از رفتن هموطنتان ناراحت شدید؟
من در مورد هموطنم ناراحت نیستم چون فوتبال همین است. ممکن است زمانی شما در یک کشور کار کنید اما سال بعد به کشور دیگری بروید. ضمن اینکه مربیان پرتغالی زیادی در فوتبال ایران و در تیم‌های مختلف کار کرده‌اند
فارس: به سپاهان برگردیم، به نظر می‌رسد رابطه خیلی خوبی با دروازه‌بان‌های تیم دارید.
من قبلاً با دروازه‌بان های بزرگی کار کرده ام ، در پرتغال با ریکاردو پریرا کار کردم  که  بدون دستکش پنالتی‌های تیم انگلیس را گرفت! رابطه من با دروازه‌بان ها همیشه براساس احترام ، دوستی و جدیت در کار است. آن‌ها می دانند که چگونه کار می کنم، با نگاهی رو به جلو.
فارس: آینده پیام نیازمند را چگونه می‌بینید؟
من او را با آینده‌ای خوب می بینم اما برای پیشرفت باید به تلاش کردن ادامه بدهد.  او عالی و حرفه‌ای است، همیشه کار می کند تا بهتر شود و ما با هم در مورد کارمان زیاد صحبت می کنیم. پیام جوان است و این برای آینده او بسیار خوب است. یک باشگاه از سوپر لیگ پرتغال از من اطلاعاتی در مورد پیام ‌خواست، آن‌ها می خواستند او را جذب کنند اما  با سپاهان قرارداد داشت.
فارس: و کار سپاهان در لیگ، با بازی مقابل شاهین بوشهر آغاز خواهد شد.
جمعه داستان قهرمانی شروع می‌شود. بازی سختی برای ما خواهد بود اما ما همیشه برای برد به زمین می‌رویم و می‌خواهیم برای هوادارانمان پیروزی بیاوریم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲