تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۲۷
مدیر عامل باشگاه سپاهان از آخرین وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان برای لیگ برتر فوتبال سخن گفت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،لیگ برتر فوتبال روز پنج‌شنبه به صورت رسمی آغاز می‌شود و تنور فوتبال ایران دوباره داغ می‌شود، تیم‌‌‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن نیز مثل همیشه در لیگ حضور خواهند داشت.
امسال سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال سخت‌گیری‌های جدیدی را در خصوص وضعیت ورزشگاه‌ها انجام داد و تعویق 20 روزه بازی‌ها نیز به دلیل آماده نشدن برخی از ورزشگاه‌ها صورت گرفت.
وقتی سازمان لیگ تاریخ و مکان بازی‌های هفته‌های اول و دوم لیگ برتر فوتبال اعلام کرد، درباره میزبانی سپاهان در هفته دوم نام ورزشگاه «نامشخص» اعلام شده بود و شائبه‌هایی مبنی بر این‌که ورزشگاه نقش‌جهان برای لیگ آماده نیست را ایجاد کرد.
این اتفاق در حالی رخ داد که به تازگی روند نصب پوشش‌های پارچه‌ای سقف ورزشگاه نقش‌جهان به پایان رسیده است؛ همچنین پیش از پایان دوره قبل لیگ برتر دوربین‌هایی در این ورزشگاه راه‌اندازی شد.
مسعود تابش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: هم‌اکنون در حال آماده‌سازی ورزشگاه نقش‌جهان برای لیگ برتر هستیم، کابل‌کشی‌ها و روند نصب گیت‌ها در حال انجام است.
مدیر عامل باشگاه سپاهان افزود: صندلی‌های ورزشگاه در حال شماره‌گذاری هستند، روند نصب و آماده‌سازی گیت‌های ورود هواداران به زودی تمام می‌شود.
وی در پایان خاطر‌نشان کرد: نقش‌جهان برای هفته دوم کاملا آماده خواهد بود و سپاهان مشکلی برای میزبانی نخواهد داشت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲