کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توریسم بهترین جایگزین برای صنعت نفت کشور است

30 مرداد 1398 ساعت 10:00

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت توریسم بهترین جایگزین برای صنعت نفت کشور در شرایط کنونی است.



به گزارش بلاغ،علی وقفچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  اظهار کرد: مجلس به تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی و صنایع دستی رأی داده و امیدواریم دولت هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی وزیر و نگارش آیین‌نامه‌های این وزارتخانه اقدام کند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی پس از دو بار تصویب در مجلس شورای اسلامی توسط دولت مورد مخالفت قرار گرفت، گفت: برای سومین بار نیز نمایندگان مجلس به این طرح رأی مثبت دادند.
وی با اشاره به اینکه موافقان این طرح معتقد هستند امروزه صنعت توریسم بهترین جایگزین برای صنعت نفت کشور است، افزود: این اعتقاد موجب شد تا نمایندگان به این طرح رأی داده و شورای نگهبان نیز این طرح را تایید کند.
وقفچی با بیان اینکه توریسم بهترین کمک به ارزآوری در کشور است، افزود: ایران جزو سه کشور برتر جهان در زمینه صنایع دستی و همچنین یکی از ۱۰ کشور برتر دنیا در زمینه ظرفیت‌های توریستی است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت نیز باید در زمینه تشکیل وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی عزم لازم را داشته باشد، گفت: این بهترین راه مبارزه با تحریم‌ها علیه ایران است.
وی همچنین از ادامه فرآیند استیضاح وزرا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در نخستین فرصت، استیضاح برخی وزرا و پرسش و پاسخ توسط نمایندگان در دستور کار مجلس قرار دارد و تعدادی از وزرا به مجلس دعوت خواهند شد.
 


کد مطلب: 400821

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400821/توریسم-بهترین-جایگزین-صنعت-نفت-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com