تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۰۵
نماینده شادگان در مجلس گفت: نمایندگان مجلس از اقدامات قاطع قوه قضاییه در برخورد با مفسدان حمایت کرده و خواهان استمرار بدون ملاحظه مبارزه با رانت‌خواران هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  درباره اقدام قاطع آیت‌الله رئیسی، رئیس دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و افزایش امید در جامعه گفت: اقدامات آیت‌الله رئیسی در برخورد قاطع با مفسدین و رانتخواران بسیار مناسب و به موقع بود، هر چند که کمی دیر انجام شد زیرا قلوب مردم از فساد اقتصادی موجود در جامعه جراحت دیده بود و اقدامات اخیر دستگاه قضا توانست آلامی بر زخم مردم باشد.
وی افزود: مردم از فسادهای صورت گرفته در بخش‌های مختلف اقتصادی و اخلال‌گری‌های متعدد در برخی حوزه‌ها نگران بوده و گلایه داشتند.
نماینده مردم شادگان در مجلس تصریح کرد:‌ مردم با فشار اقتصادی و تحریم کنار می‌آیند. زیرا ملت ایران به موضوعات مختلف اشراف زیادی دارند و علاوه بر این به نظام و انقلاب علاقه‌مند هستند و حاضرند با همکاری و همدلی مشکلات را حل و فصل کنند اما اینکه عده‌ای در حین وجود مشکلات برای همگان، از موقعیت سواستفاده کرده و حق مردم را تضییع کرده و فساد ایجاد کنند مردم چنین وضعیتی را تحمل نخواهند کرد.
ناصری‌نژاد گفت: باید قوه قضاییه در طول سالیان گذشته با قاطعیت و بدون ملاحظه با فساد برخورد می‌کرد.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان بین مردم هستند و از برخوردهای قاطع دستگاه قضا با مفسدین احساس رضایت دارند و حتی برخی مشکلات خود را نظیر فقر و بیکاری فراموش کرده‌اند.
نماینده مردم شادگان در مجلس افزود: مردم امیدوار هستند که اقدامات قوه قضاییه علیه رانتخواران و مفسدین ادامه یابد و باید با قاطعیت با افرادی که به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کنند و افرادی که حق مردم را خورده و زحمات نظام را به باد می‌دهند برخورد شود.
ناصری‌نژاد گفت: نمایندگان مجلس از اقدامات قاطع قوه قضاییه در برخورد با مفسدین حمایت کرده و خواهان استمرار بدون ملاحظه مبارزه با رانتخواران هستند و باید بدون در نظر گرفتن گرایش‌های سیاسی افراد و روابط جناحی آنان با متخلفین و مفسدین برخورد شود.
وی با تأکید براینکه باید مردم از نحوه فسادها مطلع شوند، خاطرنشان کرد: این کارها منجر به شفاف‌سازی در جامعه شده و به نفع انقلاب اسلامی است ضمن اینکه در وضعیت فعلی جراحی در بسیاری از امورات کشور بسیار ضروری است.
نماینده مردم شادگان در مجلس با تأکید براینکه برخورد با فساد به عنوان دمل های چرکین مثل خوره به جان انقلاب افتاده ضروری است، افزود: اگر روند اصلاح شود قطعاً پیروز خواهیم شد و جمهوری اسلامی هم به اهداف خود خواهد رسید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲