تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۷۸۰
شهید اسماعیل امینی در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ وصیتم به همه این است که نگذارید خون شهدا پایمال شود چرا که فرداى قیامت هم در پیشگاه خدا مسئول خواهیم بود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با  شهید اسماعیل امینی
و آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله و اشهد ان علیا ولى الله و اشهد ان القرآن کتابى و الکعبه قبلتى
با سلام و درود بر یگانه منجى عالم بشریت حضرت بقیة‌الله‌الاعظم ارواحناالفدا و با سلام و درود بر نایب بر حقش حضرت امام خمینى قلب تپنده امت و با درود و سلام بر جان برکفان سپاه اسلام و خانواده‌هاى عزیز شهدا و اسرا و مجروحین جنگ تحمیلى علیه ایران و امت به پا خاسته ایران.
اینجانب اسماعیل امینى مواردى را به عنوان وصیت به ملت قهرمان ایران و خانواده و دوستان و آشنایان اعلام مى‌دارم:
همواره خدا را در نظر داشته باشید، در کارها بر او توکل کنید، از ذکر خداى متعال غافل نباشید و در امورتان به ائمه معصومین سلام الله علیهم توسل و بر خداوند سبحان با راهنمایى‌هاى قرآن مجید توکل کنیم.
در همه حال امام عزیزمان را فرمانبردار و پشتیبان و مطیع ولایت فقیه باشیم.
در طول زندگى تقوا و نظم در امور را مد نظر داشته باشید و بدانید که زندگى واقعى داشتن عقیده درست و پیکار در راه آن است.
دشمن سرسخت ابرجنایتکاران باشیم.
وحدت را در بین خود و دیگر مسلمانان حفظ کنید و در مقابل دشمنان اسلام سرسخت و در بین خود مهربان باشید چراکه رسول خدا و پیروانش چنین‌اند. ( اشدا على الکفار رحماء بینهم)
تقوا و نظم در امورتان را همیشه انجام دهید.
پدر عزیزم و مادر مهربانم از شما شرمنده‌ام چرا که در طول زندگى زحمات بسیارى را متحمل شدید و من نتوانستم که زحمات شما را جبران کنم امیدوارم که از من بگذرید.
پدر و مادر، برادر و خواهرم، همسرم و فرزندانم در شهادت من صبر کنید و ناراحت نشوید از این که در بین شما نیستم چراکه شهادت یک افتخار است و فوز عظیم و شهید زنده است. لذا از تمام دوستان و آشنایان که حقى بر گردن من دارند حلالىت مى‌طلبم و امیدوارم مرا ببخشند خداوند هم عفو خود را شامل حالم گرداند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲