کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کسب 13 رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان مازندرانی

29 مرداد 1398 ساعت 12:50

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش‌آموزان پسر مازندرانی در سی وهفتمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری سراسر کشور موفق به کسب 13 رتبه برتر کشوری شدند.



به گزارش بلاغ،محمد شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار  از شهرستان ساری اظهار کرد: مسابقات فرهنگی و هنری از قدیمی‌ترین وگسترده‌ترین فعالیت‌های تربیتی است که سی و هفت سال متمادی با تمام فراز و فرود‌ها در بستر آموزش و پرورش به اجرا در می‌آید.
وی  با بیان اینکه  مسابقات فرهنگی و هنری در چهار مرحله برگزار می‌شود، افزود: مرحله اول آن هرساله با مراجعه دانش‌آموزان از اول مهرماه به دفتر مدرسه و نام نویسی در یکی از رشته‌های چندگانه آغاز و در مرحله کشوری که معمولاً مرداد ماه سال بعد می‌باشد پایان می‌پذیرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از مهم‌ترین اهداف این مسابقات کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان، غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، افزایش اعتماد به نفس، مدیریت و کنترل در جمع، هویت‌یابی و تلاش برای موفقیت در یک کار گروهی دانست.
شعبانی خاطرنشان کرد: در این مسابقات دانش‌آموزان راستین خواجوی رتبه اول شعر از آمل، محسن پریچی رتبه اول نوازندگی لله‌وا از ساری ناحیه 2، آریا حقیقی نیا نوازندگی گیتار از تنکابن، مهراب قربانزاده رتبه دوم  نقالی از بابلسر، علی جان‌پور رتبه دوم طراحی با ذغال از بابل، سید ایلیا شاهکویی رتبه دوم مقاله پژوهشی از بابل، محمدرضا باقریان رتبه دوم مقاله پژوهشی از بابل، سید محمدرضا حسینی رتبه سوم نقد ادبی از بابل، کیوان رضایی رتبه سوم نقد ادبی از بابل، سید محمد رضا محمدی تکنوازی کمانچه رتبه سوم از ساری ناحیه 2، گروه 20 نفره سرود منتخب استان از منطقه بهنمیر رتبه دوم کشوری و گروه 9 نفره نمایش عروسکی منخب استان از شهرستان بابل رتبه سوم کشوری را برای استان مازندران کسب کردند.
این مسؤول با بیان اینکه دانش‌آموزان پسر مازندرانی در سی وهفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری سراسرکشور موفق به کسب 13  رتبه برتر کشوری شدند، افزود: در مجموع 38 نفر از کاروان 45 نفره دانش‌آموزان پسر منتخب استان، در این دوره از مسابقات توانستند با کسب رتبه‌های اول تا سوم کشوری برگ زرین دیگری بر افتخارات آموزش و پرورش مازندران بیفزایند.
 سی وهفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری گروه پسران از تاریخ 22 الی25 مرداد ماه جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور دانش‌آموزان منتخب استان های سراسر کشور در بیش از هفتاد رشته انفرادی و گروهی برگزار گردید.گروه دختران منتخب استان نیز 28 مرداد به مرحله کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد.
 


کد مطلب: 400773

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400773/کسب-13-رتبه-برتر-کشوری-توسط-دانش-آموزان-مازندرانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com