پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:بازیکنی که از تیم کم تماشاگر به تیم پرتماشاگر می آید حتی سبک غذا خوردنش هم باید تغییر کند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،عبدالعلی چنگیز در گفت‌وگو با خبرنگاردرخصوص اینکه شایعه شده وی قرار است به عنوان مدیر فنی به آکادمی استقلال اضافه شود، گفت: البته این سوال باید از آقای حاجیلو پرسیده شود اما او در حال برنامه‌ریزی است و چیدمان را به شکلی انجام داده که شاید این اتفاق بیفتد. بله با من صحبت‌هایی شده و اگر قرار شد در آنجا کار کنیم کار بزرگی صورت می‌‌گیرد و باید دیدی وسیع داشته باشیم. آکادمی فوتبال جایی است که باید ارتباطات گسترده باشد و مسئولانش باید از کودکی تا قهرمانی را ببینند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. 
وی با اشاره به کار سخت مدیران باشگاه‌های بزرگ در فوتبال ایران، گفت:کار کردن در باشگاه‌های بزرگ بسیار سخت است،از قدیم گفته‌اند هر که بامش بیش برفش بیشتر؛ حضور در باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس توان چند برابر می‌خواهد و مدیران باید خیلی برای مدیریت این باشگاه‌ها انرژی خرج کنند. 
وی درخصوص اینکه دیدگاهش نسبت به استراماچونی چیست،گفت:من سالیان سال در امارات با تیم العین همکاری می‌کردم مربیان خارجی همه در تشکیلات بزرگ رشد می‌کنند و قطعا اهدافی بلند مدت و بزرگ دارند اما ما نباید به یکباره از استراماچونی چیزی بخواهیم که غیرممکن است؛ استقلال در این چند سال فراز و نشیب زیاد داشته و به نظرم تیم خوبی بسته ولی نمی‌دانیم چه نتایجی اتفاق می‌افتد ابتدا باید سبک بازی تیم را ببینیم و بعد در موردش نظر بدهیم اما نظر شخصی من این است که این مربی خارجی می‌تواند اثرگذار باشد. 
چنگیز که خودش زمانی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ استقلال بود درخصوص عملکرد مهاجمان این تیم گفت:من مرتضی تبریزی را زمانی که در ذوب آهن حضور داشت زیر نظر داشتم مطمئن بودم او وقتی به استقلال بیاید بازیکن خوبی می‌شود اما سال گذشته نتوانست درخشش لازم را داشته باشد و شاید تفکرات مربی با توانایی‌های این مربی همخوانی نداشت. وقتی یک بازیکن از جایی به جای دیگر می‌رود باید سبک زندگی‌ کردنش را هم تغییر بدهد مثلا وقتی از ذوب‌آهن کم تماشاگر به استقلال پر تماشاگر می‌‌آیید کلاس  تمرین کردن ، زود خوابیدن و حتی غذا خوردن بازیکن هم باید تغییر کند اگر تبریزی این قواعد را رعایت کند یکی از مهاجمین خوب استقلال خواهد شد چون او توانایی‌های زیادی دارد. 
وی درخصوص اینکه چرا طی سال‌های اخیر در سطح اول فوتبال ایران حضور نداشته و اکثر هم دوره‌ای‌‌های او الان در لیگ برتر سمت‌‌های مختلفی دارند، گفت: این سوال را باید از کسانی بپرسید که در ورزش مدیریت می‌کنند من همه جوره آمادگی داشتم اما یکسری فاکتورها برای حضور در سطح اول فوتبال ایران وجود دارد که مسئولان باید درموردش حرف بزنند وگرنه این توانایی و آمادگی در من وجود داشته است. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰