تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۰۰۷۵۸
مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص شرایط محمد‌مهدی مهدی‌‌خانی گفت: اگر بازیکنی دلش با تیم نیست می‌تواند جدا شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،فرهاد حمیداوی شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه مراسم رونمایی از پیراهن تیم مراسم خوبی بود و کمتر شاهد برگزاری چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران هستیم، امیدوارم شاهد تکرار چنین اتفاقاتی در سایر باشگاه‌های فوتبال باشیم، برگزاری این مراسم گام مثبتی در فرهنگ هواداری نیز محسوب می‌شود.
مالک باشگاه شهرخودرو افزود: خدا را شکر برنامه‌ای که در فصل نقل و انتقالات اجرا شد و نیازهای آقای گل‌محمدی به‌صورت کامل جذب شدند و فقط یک بازیکن باقی‌مانده است‌ که در چند روز آینده نیز تکلیف این بازیکن مشخص می‌شود.
وی در خصوص جذب امید ابراهیمی یادآور شد: با مدیر برنامه‌های امید ابراهیمی صحبت کردم و تا سه‌شنبه تکلیف نهایی حضور ابراهیمی در شهرخودرو مشخص می‌شود و ابراهیمی نیز مثل سایر ستاره‌هایی که جذب کردیم به‌ترکیب تیم اضافه می‌شود.
حمیداوی در خصوص شرایط میزبانی در ورزشگاه امام رضا علیه السلام گفت: با حضور آقای اصولی در هیأت فوتبال استان قرارداد بین باشگاه و هیأت فوتبال منعقد شد و میزبانی ما در ورزشگاه امام رضا علیه السلام قطعی شده است، خوشبختانه با درایت دکتر هاشمی‌جواهری قرار‌داد گیت‌های ورزشگاه امام رضا علیه السلام در حال نهایی شدن است و برای میزبانی در هفته دوم مشکلی وجود ندارد.
وی در خصوص شرایط محمد‌مهدی مهدی‌‌خانی و جدایی این بازیکن از شهرخودرو بیان کرد: مهدی‌خانی مشکل داشت اما به شخصه دوست دارم مشکل این بازیکن جوان بر طرف شود، خود این بازیکن چند مصاحبه انجام داده است اما در کل بازیکنی که دلش با تیم نیست می‌تواند جدا شود، مهدی‌خانی یک‌ فصل دیگر با شهرخودرو قرارداد دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما