تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۰۷۵۷
بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: با توجه به توزیع سهمیه در جام جهانی همه با انگیزه بیشتری در مسابقات شرکت می کنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ سه شنبه شب راهی چین خواهد شد. مراسم بدرقه ملی پوشان و رونمایی از پیراهن تیم ملی روز دوشنبه برگزار شد.
بهنام یخچالی ملی‌پوش بسکتبال ایران درباره آمادگی کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی اظهار داشت: ما در تورنمنت‌های خوبی شرکت کردیم. تیم ‌های روسیه و یونان سطح بالاتری داشتند اما نمی‌توانیم بگوییم پرتغال سطح پایین تری داشت چون اروپایی ها سازماندهی خوبی دارند. بازی با یونان و روسیه کمک زیادی به تیم ملی کرد.
وی افزود: قبل از جام جهانی چین دو بازی دیگر داریم تا با ۱۰۰ درصد آمادگی به جام جهانی برویم. من در دوره گذشته این مسابقات هم بودم اما این دوره تفاوت زیادی دارد و فکر می کنم حس و حال آن هم بهتر است چون تیم های شرکت کننده بیشتر هستند و از طرفی سهمیه المپیک نیز در این مسابقات توزیع می شود به همین دلیل این موضوع باعث انگیزه بیشتر همه بازیکنان شده است. ما از هر نظر از نظر بدنی و روحی آماده هستیم تا مهیا تر از همیشه در جام جهانی شرکت کنیم.
تیم ملی بسکتبال کشورمان در جام جهانی چین با تیم‌های اسپانیا، تونس و پورتوریکو همگروه است. مسابقات از ۹ شهریور شروع می شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما