تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۰۰۷۴۷
دارنده مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: خداراشکر نماینده خوبی برای مردم کشورم بودم و دست خالی برنمی‌گردم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمدرضا رستمی درباره کسب مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: خداراشکر نماینده خوبی برای مردم کشورم بودم و دست خالی برنمی‌گردم. البته توان حضور در فینال و کسب مدال طلا را هم داشتم، اما شرایط بگونه‌ای شد که نشد. 
وی درباره دیدار مقابل حریف آذربایجانی گفت: خیلی در این مسابقه تلاش کردم، یک بر صفر جلو بودم و حتی داوران به خاطر سر زدن‌های حریف 2 اخطار به او داده بودند، اما به یکباره 2 امتیاز به حریف و یک اخطار به من دادند که بازنده شدم. متأسفانه هر قدر هم برای چلنج اصرار کردیم داوران قبول نکردند. 
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان درباره مبارزه با حریف ترکیه‌ای در دیدار رده‌بندی تصریح کرد: حریف ترکیه‌ای بسیار قدرتمند بود. مسابقه سختی بود، اما خداراشکر مدال برنز گرفتم و دست خالی برنمی‌گردم. 
رستمی خاطر نشان کرد: از کادر فنی تیم ملی و مربیان عزیزم و پدر و مادرم که همیشه یار و همراه من بوده‌اند تشکر می‌کنم. 
 در وزن 72 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، محمدرضا رستمی در دور اول با نتیجه 12 بر 7 اوتار ابولادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت وی در دور دوم مقابل الماز حسن اوویچ از صربستان با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله مقابل اولوو غنی زاده از آذربایجان با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت. رستمی در این گروه مقابل ساموئل گریگوریان از ارمنستان با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی دست یافت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 6 بر 5 اسماعیل گون از ترکیه را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴