رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد

محدودیت ترافیکی 6 روزه در محورهای مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۴۰۰۷۳۵
رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت های ترافیکی از امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه دوم شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
۰
plusresetminus
محدودیت ترافیکی 6 روزه در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت وگو با خبرنگار ما، گفت: به منظور افزايش ايمني ،ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 28 مرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 2 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 28 مرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 2 شهریور ماه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است.
سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت یک بعداز ظهر سه شنبه 29مرداد ماه تا ساعت 2 بامداد چهارشنبه 30 مرداد ماه جاری از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 5 بعد از ظهر روز سه شنبه تا ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

وی، افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه یکم شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 2 شهریور ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 5 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج يك طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، عنوان داشت: تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 12 روز دوشنبه 28 مردادماه، از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه 29 تا 31 مرداد ماه ، از ساعت 6 صبح روز جمعه یکم شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 2 شهریورماه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 18 روز شنبه 2 شهریورماه از این محور ممنوع است.

قدمی در ادامه اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه یکم شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 2 شهریورماه از آب اسک به رودهن در محدوده مشاع یک طرفه است.

قدمی یادآور شد: در صورت افزايش حجم تردد و عدم گنجايش سطح راه و به منظور تخليه بار ترافيکي محدوديت هاي مقطعي از مسير شمال به جنوب و يا جنوب به شمال محورهاي هراز و کرج به چالوس اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲