کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای طرح «پویش فصل گرم کتاب» در مناطق محروم گنبدکاووس

28 مرداد 1398 ساعت 19:20

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو گنبدکاووس گفت: طرح «پویش فصل گرم کتاب» در ایام تعطیلات تابستاتی در محلات محروم و آسیب‌پذیر گنبدکاووس اجرا شد.


به گزارش بلاغ،سمیه محمدی ظهر امروز در اختتامیه طرح «پویش فصل گرم کتاب» در پارک محله «بدلجه» اظهار کرد: این طرح هر هفته روزهای سه‌شنبه در پارک‌های محلات آسیب‌پذیر و محروم گنبدکاووس با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شامل روخوانی کتاب، کاردستی، سفالگری، نقاشی و غیره برگزار شد.
وی تصریح کرد: امروز اختتامیه این طرح به همراه جشن عید تا عید با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در پارک محله «بدلجه» یکی از محلات آسیب‌پذیر شهر برگزار شد.
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو گنبدکاووس تصریح کرد: بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی نیز در کنار این طرح برای والدین و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود تا استعدادهای قصه‌گویی بزرگسالان، کودکان و نوجوانان کشف و پرورش پیدا کند.
وی با اشاره به «طرح کتابخوانی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: این طرح هر ساله از ابتدای تابستان تا اواخر شهریور با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و بالا بردن سرانه امانت کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
* اجرای برنامه‌های فرهنگی اولویت شورای شهر است
رئیس شورای شهر گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی مهمتر از فعالیت‌های عمرانی است و بر همین اساس اولویت شورای شهر اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر و محلات به ویژه محلات آسیب‌پذیر است.
بابک پاکدل افزود: معتقدیم سرمایه‌گذاری در حوزه کودکان سبب تضمین آینده درخشان برای کشور است و تمرین و آموزش مهارت زندگی در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان میسر است.
گنبدکاووس دارای دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در این دو کانون بیش از 2 هزار کودک و نوجوان عضو فعال هستند.


کد مطلب: 400730

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400730/اجرای-طرح-پویش-فصل-گرم-کتاب-مناطق-محروم-گنبدکاووس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com