تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۴۰۰۷۲۵
«مهدی احمدی» به سریال‌ «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز و تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب پیوست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مهدی احمدی که پیش از این با بازی در فیلم‌های سینمایی چون «شب‌های روشن»، «عروس آتش»، «مزرعه پدری»، «پارک وی»، «کوچه‌های عشق»و... در سینما فعالیت داشت. پس از سریال «نجوا» برای دومین بار قرار است با سریال «بوم و بانو» در قاب تلویزیون دیده شود.
گروه «بوم و بانو» این‌روزها مرحله پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد، تاکنون چند بازیگر اصلی این سریال انتخاب شدند و گروه سازنده مشغول تکمیل گروه بازیگران این مجموعه است، این سریال که بیش از سه ماه از پیش تولید آن‌ می‌گذرد از هفته اول شهریورماه کلید می‌خورد و تصویربرداری آن در بیش از  ۱۵۰ لوکیشن اصلی و فرعی انجام خواهد شد.
«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما تولید خواهد شد.
قصه این سریال در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی است از تلاقی عشق، سیاست و مذهب.
پس از سریال «ستایش»، «بوم و بانو» دومین مجموعه‌ای است که سعید سلطانی به عنوان کارگردان و آرمان زرین‌کوب در جایگاه تهیه‌کننده با یکدیگر همکاری می‌کنند تا آن را برای پخش از تلویزیون تولید کنند.
در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی‌آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی‌خیزد...
 
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲