تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۷۱۰
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مازندران از توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین محرومان بخش‌هایی از مناطق سیل‌زده استان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،سیدرضا هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، درباره اقدامات ستاد اجرایی فرمان  امام (ره) استان درباره محرومیت‌زدایی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از ابتدای حادثه وقوع سیل کار خود را  با کمک نیروهای جهادی با توزیع مواد غذایی در مناطق آسیب‌دیده آغاز کرد.

وی تصریح کرد: پیرو تاکید مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره )  مبنی بر محرومیت‌زادیی و حمایت از بخش‌های ضعیف و قشر محروم جامعه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مازندران در گام نخست اقدام به توزیع دام سبک و بسته‌های لوازم خانگی در میان سیل‌زدگان مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده استان در سیل اخیر به‌ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مازندران از اجرای طرح اشتغال برای بیش از 2 هزار و 300 نفر از افراد جویای اشتغال در مناطق سیل‌زده خبر داد و افزود: این ستاد در خدمتی دیگر اقدام به توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین محرومان بخش‌هایی از مناطق سیل‌زده استان کرده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تاکنون کمک‌های این ستاد به شهرهای سیمرغ، میاندورود، ساری، بابل، قائم‌شهر و سوادکوه ارسال شده است.

هادیان تصریح کرد: ماموریت اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی اقتصادی مردم در مناطق محروم با محوریت اشتغال است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد در حوادث غیرمترقبه گفت: در حادثه سیل و پس از آن کمک‌های گسترده‌ای توسط ستاد به این مناطق شد که از جمله این خدمات، توزیع بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، شکر و اقلام و وسایل خانگی شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه و... در این مناطق بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲