تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۷۱۰
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مازندران از توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین محرومان بخش‌هایی از مناطق سیل‌زده استان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،سیدرضا هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، درباره اقدامات ستاد اجرایی فرمان  امام (ره) استان درباره محرومیت‌زدایی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از ابتدای حادثه وقوع سیل کار خود را  با کمک نیروهای جهادی با توزیع مواد غذایی در مناطق آسیب‌دیده آغاز کرد.

وی تصریح کرد: پیرو تاکید مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره )  مبنی بر محرومیت‌زادیی و حمایت از بخش‌های ضعیف و قشر محروم جامعه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مازندران در گام نخست اقدام به توزیع دام سبک و بسته‌های لوازم خانگی در میان سیل‌زدگان مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده استان در سیل اخیر به‌ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مازندران از اجرای طرح اشتغال برای بیش از 2 هزار و 300 نفر از افراد جویای اشتغال در مناطق سیل‌زده خبر داد و افزود: این ستاد در خدمتی دیگر اقدام به توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین محرومان بخش‌هایی از مناطق سیل‌زده استان کرده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تاکنون کمک‌های این ستاد به شهرهای سیمرغ، میاندورود، ساری، بابل، قائم‌شهر و سوادکوه ارسال شده است.

هادیان تصریح کرد: ماموریت اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی اقتصادی مردم در مناطق محروم با محوریت اشتغال است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد در حوادث غیرمترقبه گفت: در حادثه سیل و پس از آن کمک‌های گسترده‌ای توسط ستاد به این مناطق شد که از جمله این خدمات، توزیع بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، شکر و اقلام و وسایل خانگی شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه و... در این مناطق بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما