تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۰۰۷۰۵
بسیج طلاب حوزه علمیه مشکات با اشاره به حواشی رخ داده میان 2 فقیه شورای نگهبان از دبیر این شورا خواستند اجازه ندهد این اختلافات موجب دلسردی مردم و شادی دشمنان شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،بسیج طلاب حوزه علمیه مشکات در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان تصریح کردند که ما طلاب جوان و دغدغه‌مند انقلاب اسلامی، خود را شاگرد و بلکه شاگردِ شاگردانِ اساتیدی می‌دانیم که با یکدیگر اختلاف نموده‌اند، لذا ضمن ادای حرمت به سوابق نیک آنان، از جنابعالی به عنوان یکی از علمای اعلام و سرمایه‌های گرانقدرِ امروزِ جامعه‌ی اسلامی و نیز به عنوان مجاهدی خستگی ناپذیر و دلسوز خواهشمندیم تا جهت اصلاح ذات البین اقدام نموده و نگذارید این قبیل اختلافات موجب دلسردی عموم مردم و شادی دشمنان شود.

متن این نامه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله جنتی (ادام الله ظله الشریف)
سلام علیکم
همان طور که مستحضرید در روزهای اخیر، پس از ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکا و توقیف نفتکش متخلفِ انگلستان و همچنین پس از انتشار اخبار برخوردهای قوه‌ محترم قضائیه با متخلفین، شعله‌های امید در دل مردم افروخته شده و انقلاب اسلامی بیش از پیش اقتدار خود را نمایان کرده بود.
اکنون و در شرایطی که انتظار می‌رفت با امتداد چنین مسیری، انقلاب اسلامی همچون گذشته، بر مصائب و مشکلات فائق آید، متأسفانه وقایع ناخوشایندی باعث شاد شدنِ دشمنانِ قسم خورده‌ی این ملت انقلابی و انقلاب اسلامی شده است.
رسانه‌های معاند نیز که از روی غیظ و کینه به دنبال سوژه‌ای برای تخریب قدرت روزافزون جمهوری اسلامی بودند، بهانه‌ای یافتند و سرمستانه به این حوادث پرداختند.
این مسائل که موجب رنجش قلوب مؤمنین شد همگی در حاشیه‌ امری رخ داد که بالاصاله مطلوب و بلکه حاکی از حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است. آن امر عبارت است از برخورد قوه‌ قضائیه با متخلفین، بدون در نظر گرفتن جایگاهِ آنان، اما متأسفانه این حواشی به قدری خبرساز شده که متن را به محاق برده و این یکی از اساسی‌ترین ترفندهای رسانه‌ای دشمن است که آنان همیشه در مواقف پیروزی جبهه‌ی حق از این حربه استفاده کرده‌اند.
ما طلاب جوان و دغدغه‌مند انقلاب اسلامی، خود را شاگرد و بلکه شاگردِ شاگردانِ اساتیدی می‌دانیم که با یکدیگر اختلاف نموده‌اند، لذا ضمن ادای حرمت به سوابق نیک آنان، از جنابعالی به عنوان یکی از علمای اعلام و سرمایه‌های گرانقدرِ امروزِ جامعه‌ اسلامی و نیز به عنوان مجاهدی خستگی ناپذیر و دلسوز خواهشمندیم تا جهت اصلاح ذات البین اقدام نموده و نگذارید این قبیل اختلافات موجب دلسردی عموم مردم و شادی دشمنان شود.
ملت بصیر ایران، دستان مداخله‌گر نفوذی‌های دشمن را در پس پرده‌ی این حادثه، آشکارا می‌بینند. دشمن به روشنی در تلاش است تا با اختلاف افکنی میان چهره‌های سرشناس نظام، مشروعیت و مقبولیت آن را مخدوش نماید. در همین راستا این نگرانی وجود دارد که افرادی از میان این چهره‌های سرشناس، نسبت به نهادهای انقلابی دچار سوء تفاهماتی گشته و دل چرکین شده باشند، لذا از جنابعالی که چهره‌ای امین و مورد اعتماد در نظام هستید خواهشمندیم نگذارید این قبیل سوء تفاهم‌ها موجب زاویه گرفتن و اختلافات بیشتر شود. البته ناگفته نماند که هیچ یک از این مسائل، نباید منجر به وارد شدن خللی در روند رسیدگی به پرونده تخلفات احتمالی برخی از مسؤولان سابق گردد.
در نهایت امیدواریم تا با اقدام مدبرانه‌ی حضرت عالی این مشکل نیز مرتفع گردیده و باز هم شاهد پیشرفت جمهوری اسلامی و خواری بدخواهان این نهضت مردمی باشیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲