کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران مطرح کرد

کم‌لطفی برخی از نمایندگان مجلس در پیگیری مطالبات بازنشستگان

29 مرداد 1398 ساعت 10:34

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران خطاب به نمایندگان مجلس استان با زبان گلایه گفت: برخی‌ها در کوران انتخابات، به نام ما به همه جا رسیده‌اند، اما حالا کم لطفی می‌کنند و پیگیر مطالبات ما نیستند.


به گزارش بلاغ، نصراالله دریابیگی در همایش روسای کانون‌های 24 گانه بازنشستگان مازندران که در محل سالن جلسات کانون بازنشستگان مازندران در ساری برگزار شد خطاب به روسای کانون‌های بازنشستگان استان گفت: از جمعه این هفته تا دوشنبه هفته آتی، هر یک از کانون‌های شهرستانی باید برنامه‌هایی نظیر حضور در گلزار شهدا، دیدار با نمایندگان، فرمانداران، ائمه جمعه، روسای تامین اجتماعی و سایر مدیران دستگاه‌های مرتبط را همراه با بیان مطالبات بازنشستگان تحت پوشش خود را در صدر الویت کاری خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه طی این هفته فرصت مناسبی است تا هر شهرستان با راه اندازی جلسات مطبوعاتی با خبرنگاران به انتشار رسانه‌ای مشکلات این قشر بپردازند؛ افزود: هر چند برخی از گوش‌ها، فریادهای ما را نمی‌شنوند، اما ما نباید دست از کار بکشیم و از بیان مشکلات‌مان و استیفای حقوق بازنشستگان کوتاه بیاییم.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: در روز سه شنبه 5 شهریورماه  همزمان با چهاردهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان دو برنامه اصلی در سطح استانی خواهیم داشت که در صبح و عصر در دو مراسم جداگانه در شهرهای بابلسر و قائم‌شهر انجام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: برنامه نخست ما اجرای طرح "نسیم سلامت" در هر یک از شهرستان‌ها به صورت جداگانه خواهد بود که از دوستان می‌خواهیم در شهرهای بزرگ، راه اندازی ایستگاه‌های ورزش را در صدر کارهای خود قرار دهند؛ هر چند، چندین سال است که این طرح را مطرح کردیم اما توجه قابل رضایت به این موضوع نشده و باید به سمتی حرکت کنیم که هر سال حداقل یک ایستگاه ورزش در استان راه اندازی کنیم تا در نهایت در تمامی شهرهای استان فراگیر شود.

دریابیگی تصریح کرد: مراسم بزرگ پیاده روی خانوادگی بازنشستگان استان در شهرستان قائم‌شهر از ساعت 7:30 صبح در رینگ داخلی میدان ولایت این شهرستان برگزار خواهد شد و مراسم متنوعی نیز در این برنامه دیده شده است.

وی تاکید کرد: عصر روز سه شنبه 5 شهریورماه مراسم بزرگداشت و تجمع استانی بازنشستگان مازندران با حضور 800 بازنشسته از جای جای استان از ساعت 16 الی 20 در سالن بانک ملی بابلسر با دعوت از مهمانان ویژه و تقدیر از بازنشستگان و کانون‌های نمونه استان برگزار خواهد شد.


رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران متذکر شد: ما با این حضور حداکثری می‌خوایم بگوییم این لشکر ما است، اما این لشکر فقیر است و مطالبات فراوانی دارد؛ ما می‌خواهیم در حالی که خیلی‌ها به میز، ماشین، خانه و لباس و غیره پُز می‌دهند، به بازنشستگان خود پُز دهیم.

این مسئول افزود: سهمیه شهرستان قائم‌شهر برای حضور در این همایش استانی 300 نفر، بابل،آمل، چالوس و بهشهر 120 نفر، خانه کارگر آمل، کانون بابلسر، نور، نوشهر،تنکابن، نکا، سورک، رستمکلا و گلوگاه هر یک 80 نفر، فریدونکنار، عباس آباد، زیراب، پل سفید، شیرگاه، جویبار و خانه کارگر ساری نیز هر یک 40 نفر، ساری 150 نفر و سیمرغ 20 نفر است.

دریابیگی در بخش پایانی سخنانش خطاب به نمایندگان مجلس استان با زبان گلایه گفت: برخی‌ها در کوران انتخابات، به نام ما به همه جا رسیده‌اند، اما حالا کم لطفی می‌کنند و پیگیر مطالبات ما نیستند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران نیز با بیان اینکه 137 هزار بازنشسته تامین اجتماعی در مازندران داریم؛ گفت: در سایه وحدت با دستگاه‌های مرتبط با تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان استان، توفیقات خوبی حاصل شد که صاحب کرسی شدن کانون در بسیاری از جلسات، مطالبات شما را به گوش مدیران خواهد رساند.

سیدعلی اصغر محمودی افزود: در مراسم روز سه شنبه در بابلسر، بر اساس شاخص‌های اعلام شده و بررسی‌های صورت گرفته، از کانون‌ها و بازنشستگان نمونه استانی تقدیر و تجلیل می‌شود.

وی یادآور شد: حدود نیمی از کانون‌های 24 گانه بازنشسته استان، صاحب ساختمان شده‌اند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 400702

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400702/کم-لطفی-برخی-نمایندگان-مجلس-پیگیری-مطالبات-بازنشستگان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com