تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۰۰۶۹۶
تبیین فرهنگ غدیر و آنچه در این روز گذشت، رسالت بزرگی است که برعهده همگان است و بازسازی واقعه غدیر با هدف گسترش فرهنگ ولایت‌پذیری یکی از اهداف مهمی به‌شمار می‌رود که در سال‌های اخیر توسط سپاه اجرایی شده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر، توسعه فرهنگ غدیری، تبیین پیام غدیر از جمله اهداف مهم برای به تصویر کشیدن حقیقت ولایت است.
امسال شهرستان بهشهر با فکر و ایده فرمانده سپاه ناحیه بهشهر، بازسازی واقعه غدیر را در منطقه زاغمرز اجرایی کرد؛ منطقه‌ای که برادران سنی و شیعه سالیان سال در کنار هم با اخوت و برادری به ادامه زندگی می‌پردازند.
 
 
براساس اعلام سپاه کربلا، همزمان با دهه ولایت با همکاری فرماندهان سپاه شهرستان‌های مختلف استان مازندران، پایگاه‌های مقاومت، مردم و خیرین، ‏بازسازی واقعه غدیرخم در چهار شهر استان اجرا می‌شود.

بازسازی واقعه غدیرخم در شهرهای نوشهر (محوطه سپاه)، بابل (کمربندی شرقی)، بهشهر (زاغمرز) و سوادکوه شمالی (وروی شیرگاه جنب تامین اجتماعی) انجام و اجرایی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر در آیین بازسازی واقعه غدیر در زاغمرز بهشهر، این بازسازی را به تصویرکشیدن فرهنگ غدیر دانست که باید در بین آحاد مردم نهادینه شود.
حسن پورقربان با اعلام اینکه هدف از بازسازی واقعه غدیر، تبیین پیام‌های غدیر است، اظهار کرد:  همه تلاش ما معرفی امام علی(ع) و ولایت ‏ امیرالمومنین علی(ع) است که باید به درستی به جهانیان شناسانده شود.
وی با اعلام اینکه بازسازی واقعه غدیر به همت روستاهای مختلف دهستان میانکاله و منطقه زاغمرز بهشهر، اجرایی شد، افزود: علاوه بر بازسازی واقعه غدیر به عنوان اصلی‌ترین برنامه‌های جانبی همچون برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع واقعه غدیر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی برگزار شد.
 
 

*حقیقت غدیر روشنگری شود
امام جمعه بهشهر هم در سخنانی با بیان اینکه غدیر حقیقتی است که باید بیان و روشنگری شود، خاطرنشان کرد: غدیر از جمله مسائل اعتقادی است که باید حقایق آن بیان شود.
حجت‌الاسلام سیدعرب‌علی جباری افزود: رساندن و اعلام ولایت امام علی(ع) توسط رسول اکرم(ص) در آخرین حج، از اهمیت بالایی برخوردار بود تا پیام به مردم و همه جهانیان رسانده شود.
وی گفت: ولایت و امام علی(ع) مهمترین پیام غدیر در آخرین حج رسول اکرم(ص) بود که رسالت پیامبر با این پیام و در آخرین حج  اعلام شد و باید بیان این حقیقت و تبیین واقعه غدیر در دستور کار همگان باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲