تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۰۰۶۹۳
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی از اعلام آمادگی اساتید و دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی در حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات قوه قضائیه خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمد حسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی ضمن تقدیر از اقدام انقلابی «آیت الله رئیسی» در برخورد با مفاسد، آمادگی اساتید و دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی در حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات قوه قضائیه را اعلام نمود.
متن این پیام به شرح ذیل است:
حضرت آیت الله رئیسی
ریاست محترم قوه قضاییه
سلامٌ علیکم؛
انقلاب اسلامی در گام دوم خود نیازمند باز تعریف اصول و راهبردهای کلان خود در عرصه جهاد اقتصادی است و تحقق این مهم جز با همت و اراده‌ای راسخ و استمداد از خداوند متعال و برنامه‌ریزی عالمانه ممکن نخواهد بود.
اینجانب بر خود فرض می‌دانم تا ضمن تشکر فراوان از رویکرد جنابعالی در برخورد با فساد اقتصادی و برگزاری دادگاه‌های مبارزه با مفسدین دانه درشت اقتصادی، آمادگی اساتید و دانشجویان شیعه و سنی این دانشگاه در حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات حضرتعالی را خدمتتان اعلام می‌دارم.
رجاء واثق دارم در پرتو عنایات اهل‌بیت علیهم‌السلام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی این تحول اساسی می تواند زمینه تعالی و رشد همه جانبه نظام اقتصادی و پیشگیری از آسیب‌ها را فراهم آورد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲