تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۰۰۶۹۲
حجت‌الله الوندى‌خردمند در وصیت‌نامه خود آورده است: ما سربازان خمینی تا زمان پیروزی کامل اسلام در جهان و نابودی ابرقدرت‌های شرق و غرب می‌جنگیم، از شما می‌خواهم راهى جز راه ولایت فقیه را دنبال نکنید.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با  شهید حجت‌الله الوندی‌خردمند
و آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:
بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
 
با درود فراوان بر امام عزیز، نایب بر حق و با درود و با سلام به مستضعفان جهان، درود و سلام بر شهیدان گلگون کفن کربلاى حسینى و کربلاى ایران که مرگ با عزت را از زندگى با ذلت بهتر دانستند و با درود فراوان بر سربازان پاک روح‌الله که به نداى پیامبرگونه امام امت لبیک گفتند و به ابرجنایتکاران شرق و غرب ثابت کردند که ایران اسلامى جولانگاه بیگانگان نخواهد شد.
بارى وصیتنامه‌اى را که آخرین نامه‌ام است شروع می‌کنم؛ ما براى خدا به جنگ می‌رویم باز هم اگر در این جنگ زنده ماندیم انشاءالله جنگ به نفع اسلام و قرآن تمام بشود باز هم می‌رویم کشورهاى دیگر را کمک می‌کنیم تا ابرقدرت‌ها را نابود کنیم انشاءالله.
پدر بزرگوارم شما پدری خیلى خوب و باایمان بودید و از کودکى زحمت مرا کشیده‌اى مرا ببخشید و اما مادر مهربانم اى از همه مهربانتر اگر آن سعادت را داشتم که به شهادت برسم در عزاى من به یاد شهداى کربلا گریه کن و حق مادری‌ات را براى فرزند به خون خفته‌ات حلال کن و همیشه براى طول عمر امام عزیز و پیروزى رزمندگان با فتح کربلا و قدس دعا کنید.
و اما شما اى برادران عزیزم شما هم حق بر گردن بنده دارید مرا به بزرگى خودتان حلال کنید. پیامى که در این لحظات برای شما دارم این است که راهى جز راه امام و ولایت فقیه طى نکنید و همیشه چه در جبهه آمدن و چه خدمت در پشت جبهه پیشقدم باشید و اما از همه مردم می‌خواهم که براى پیروزى اسلام و مسلمین و سلامتى امام عزیز دعا کنید و براى آمرزش گناهان بنده از خداوند متعال طلب مغفرت کنید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما